sprostowanie - do Skakanki i nie tylko

1. Data: 2002-11-04 16:28:09

Temat: sprostowanie - do Skakanki i nie tylko
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys napisałam, ze uzywalam podkladu kolastyny (fluid matujacy) i byl
kiepski, pomimo swietnych ocen na wizazu. Zorientowalam sie, ze sie
pomylilam - mialam na mysli Soraye, a watek byl o Kolastynie. Tego z
Kolastyny nie probowalam, wiec przepraszam wszystkich za wprowadzenie w blad
(buond) i odstraszenie od ewentualnego zakupu ;)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-04 17:21:12

Temat: Re: sprostowanie - do Skakanki i nie tylko
Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
blad
> (buond) i odstraszenie od ewentualnego zakupu ;)

Ja właśnie używam Kolastyny i jestem zadowolona, więc by się zgadzało ;-)

Renya

1. Data: 2002-11-08 09:41:53

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
blad
> (buond) i odstraszenie od ewentualnego zakupu ;)

Soraya rzeczywiscie sie do niczego nie nadaje.
Podobnie jak fluid Dax Cosmetics.
A ta Kolastyne sobie chyba kpie, ale najpierw musze sie nacieszyc moja
Mariza;) Com ja z Kropelka nabyla.

Kaska

loki
byłam u fryzjera :)))))