[sprzedam] Cyfróweczka jak marzenie za małe pieniążki

1. Data: 2008-01-28 16:13:59

Temat: [sprzedam] Cyfróweczka jak marzenie za małe pieniążki
Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam kompakt cyfrowy RICOH RDC-5000. W swoim czasie rewelacja. Sprawny
zadbany w ciągłym użyciu z wyposażeniem jak w dniu zakupu.
Szczegóły:
http://www.allegro.pl/item304210969.html
Zapraszam
--
Jackare
Bytom

2. Data: 2008-01-28 16:21:14

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Jan 2008 17:13:59 +0100, Jackare napisał(a):

> (...)

Powinieneś napisac "marzonko" - skoro to rzeczywiście cyfróweczka za
maciuńkie pieniążki :-P

--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

3. Data: 2008-01-28 16:53:13

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Powinieneś napisac "marzonko" - skoro to rzeczywiście cyfróweczka za
> maciuńkie pieniążki :-P

a możecie mi powiedziec co to jest , albo są "pieniążki",
bo może chodzi wam o pieniądze
Jędrek

4. Data: 2008-01-28 17:18:31

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jackare" <j...@i...pl> wrote in message
> Sprzedam kompakt cyfrowy RICOH RDC-5000. W swoim czasie rewelacja. Sprawny
> zadbany w ciągłym użyciu z wyposażeniem jak w dniu zakupu.

Nie dość że NTG, to komuś się przecinki pomyliły. Powinno być 1,67PLN,
wysyłka gratis :)

Qwinto

5. Data: 2008-01-28 17:28:36

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sprzedam kompakt cyfrowy RICOH RDC-5000. W swoim czasie rewelacja. Sprawny
> zadbany w ciągłym użyciu z wyposażeniem jak w dniu zakupu.
> Szczegóły:
> http://www.allegro.pl/item304210969.html

Coś mi się wydaje że na tej grupie to możesz prędzej "opchnąć" kibelek
kompaktowy (akurat RICOH-a nie znam).
Natomiast z Twoim kompaktem to raczej udaj się na pl.rec.foto.cyfrowa

Pozdrawiam emarcin

6. Data: 2008-01-28 17:30:42

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> Coś mi się wydaje że na tej grupie to możesz prędzej "opchnąć" kibelek
> kompaktowy (akurat RICOH-a nie znam).
> Natomiast z Twoim kompaktem to raczej udaj się na pl.rec.foto.cyfrowa

Sorry lepiej pl.rec.foto.cyfrowa.gielda

Pozdrawiam emarcin

7. Data: 2008-01-28 18:51:55

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Jan 2008 17:53:13 +0100, Andrzej napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> a możecie mi powiedziec co to jest , albo są "pieniążki",
> bo może chodzi wam o pieniądze
> Jędrek

Nosz własnie o to mi chodzi!
:-D

8. Data: 2008-01-28 19:00:57

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin <e...@p...com> wrote:

> Natomiast z Twoim kompaktem to raczej udaj się na
> pl.rec.foto.cyfrowa

Oj tak, ucieszą się chłopaki, od czasów słynnych Canomaticów
wystawianych na Allegro jako lustrzanki cyfrowe dawno tam już nie
było podobnego tematu, ten zabytek wystawiony za cenę ~3x większa
niż realna wartość powinien byc dobrym następcą ;-)

J.

9. Data: 2008-01-29 07:36:35

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chciałabym takich marzeń, toz to warte ze 40 zł :> an ietyle ile
podałeś....
Użytkownik "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć> napisał w
wiadomości news:fnkvcc$mek$1@nemesis.news.tpi.pl...

10. Data: 2008-01-29 09:23:39

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'emarcin'
Wpis z dnia 28-01-2008:

> Natomiast z Twoim kompaktem to raczej udaj się na pl.rec.foto.cyfrowa

Już go tam wyśmiano :)

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net

filtry dzbanki ANNA i BRITA - czy wkłady wzajemnie pasują?
Lakierowanie płyt
biblioteczka/witryna
Otwarcie zmywarki w trakcie zmywania...
Zmywarka - jak to jest