sprzedam działkę z domkiem z bali

1. Data: 2001-09-17 08:20:50

Temat: sprzedam działkę z domkiem z bali
Od: "Tomasz Boniecki" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam w Drgiczu koło Stoczka, 80 km od Warszawy, w Nadburzańskim Parku
Krajobrazowym, na skraju rezerwatu Moczydło, częściowo zalesiona, 3.800m2.
Wytyczona geodezyjnie, chałupa z bali 40m2, nowa strzecha.
Możliwość zabudowy siedliskowej.
60 ha grzybowego lasu obok.
Cena 15.000zł
Kontakt

tel.601-266-622 lub t...@w...pl

2. Data: 2001-09-17 16:14:28

Temat: Re: sprzedam działkę z domkiem z bali
Od: "Andzrej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cena 15.000zł
czy to cena wywolawcza, czy zapomniales o zerach :-))))

3. Data: 2001-09-17 21:37:56

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to cena wywolawcza, czy zapomniales o zerach :-))))
Po przecinku? 15 000,00 zł. tak być powinno.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2001-09-18 09:00:05

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Powinno byc 15.000,00zł. według pisowni polskiej lub po prostu 15 000,00 zł.
W kazdym razie kropka nie jest bledem. Cena dobra ale nie super okazja. W
kazdym razie warto sie zastanowic, jesli ktos szuka dzialki. Prawie 4 ha -
ladny ogrod mozna zalozyc :-)

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2001-09-18 11:27:29

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> [...]
> kazdym razie warto sie zastanowic, jesli ktos szuka dzialki. Prawie 4 ha -

Bardzo przepraszam, ale chyba 0,4 ha - znowu te zera i przecinki??

6. Data: 2001-09-18 11:30:11

Od: "Ewelina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o730c$eg0$...@n...tpi.pl...
> [...]
> kazdym razie warto sie zastanowic, jesli ktos szuka dzialki. Prawie 4 ha -

Witam,
4 ha to 40 tysięcy metrów- tu jest prawie 4 tysiące, więc nie pół hektara.
Gdyby to było 4 ha, pierwsza bym wzięła...
Szukam czegoś takiego.
pozdrawiam,
Ewelina

8. Data: 2001-09-18 16:34:58

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Boniecki napisał(a):

> chałupa z bali

A z czego te bale????
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2001-09-18 16:45:31

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprzedam w Drgiczu koło Stoczka, 80 km od Warszawy, w Nadburzańskim
Parku
> Krajobrazowym, na skraju rezerwatu Moczydło, częściowo zalesiona,
3.800m2.
A jest jakieś bajorko albo struga?
pozdr. Jerzy

kasztanowce