sprzedam nerke

1. Data: 2006-05-18 10:17:35

Temat: sprzedam nerke
Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

mezczyzne 50l aktualne badania krew brh+ sprzeda nerke nr tel 880043589
email b...@i...pl prosze o powazne oferty

2. Data: 2006-05-18 10:44:29

Temat: Re: sprzedam nerke
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <b...@i...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> mezczyzne 50l aktualne badania krew brh+ sprzeda nerke nr tel 880043589
> email b...@i...pl prosze o powazne oferty

Zlozy ci ja prokurator;-)

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2006-05-18 11:35:36

Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zlozy ci ja prokurator;-)

Chyba lepiej sprzedać własną nerkę choremu człowiekowi, niż się powiesić z
braku środków do życia. Tak ratuje się dwa życia... a prokurator jest na
budżecie, czyli o chleb nie musi się martwić.

Pozdrawiam nosiciela nerki :-)

Juanitos

4. Data: 2006-05-18 12:24:47

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanito" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> Chyba lepiej sprzedać własną nerkę choremu człowiekowi

Myślisz?

>, niż się powiesić z
> braku środków do życia.

W życiu są tylko te 2 opcje?

>Tak ratuje się dwa życia...

Uważasz?

> a prokurator jest na
> budżecie, czyli o chleb nie musi się martwić.

Ale ja się martwię. I ten biedak o jednej nerce będzie sie potem leczył z
twoich i moich pieniędzy.

> Pozdrawiam nosiciela nerki :-)

Kiedy sprzedajesz? Może autko sobie kupisz?

Pozdrawiam,
Akulka

5. Data: 2006-05-18 12:42:08

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A po ile chodza nerki?
Marta

6. Data: 2006-05-18 12:49:04

Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Juanito" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
>
> Myślisz?

No ja myslę... nie jestem blondynka... można też ukraść coś, zostać
posłem... różne matody są na zarabianie pieniedzy... dla dziewczyn jest
jeszcze prostytucja... mozna podawać pavulon...

> W życiu są tylko te 2 opcje?

jest jeszcze ponoć życie pozagrobowe, ale bez kasy to też nie za bardzo
dostepne... odpusta kosztuja...

> Uważasz?

To już w podstawówce nauczają 1+1=2

> Ale ja się martwię. I ten biedak o jednej nerce będzie sie potem leczył z
> twoich i moich pieniędzy.

Nikt nie będzie się leczył, bo na to trzeba pieniedzy, dużo pieniedzy.. a o
jednej nerce może przeżyć i tych co Mu ją wyjmowali... po to są dwie
sztuki...

> Kiedy sprzedajesz? Może autko sobie kupisz?

Nerki i inne elementy sprzedaje się na chleb powszedni, a nie, jak to
imfantylnie nazywasz, na "autko"... nie znasz nawet cen rynkowych na takie
elementy, a głos zabierasz... ty z pokolenia JPII... zapytaj się dawce na co
Mu pieniadze... może zamiast na kolejna pielgrzymkę podarujesz Jego dzieciom
ubranka, jedzonko...

Juanitos

7. Data: 2006-05-18 12:58:33

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ja myslę... nie jestem blondynka... można też ukraść coś, zostać
> posłem... różne matody są na zarabianie pieniedzy... dla dziewczyn jest
> jeszcze prostytucja... mozna podawać pavulon...

Gratuluję pomysłów na przyszłość:-)

> jest jeszcze ponoć życie pozagrobowe, ale bez kasy to też nie za bardzo
> dostepne... odpusta kosztuja...

Przykro mi, że nie wiesz o czym mówisz.

> To już w podstawówce nauczają 1+1=2

Przelicz jeszcze raz.

> Nikt nie będzie się leczył, bo na to trzeba pieniedzy, dużo pieniedzy.. a
> jednej nerce może przeżyć i tych co Mu ją wyjmowali... po to są dwie
> sztuki...

Nawet nie wiesz po co są te 2 sztuki, więc nie mów, że wiesz. A osoby o
jednej nerce znam osobiście.

> Nerki i inne elementy sprzedaje się na chleb powszedni, a nie, jak to
> imfantylnie nazywasz, na "autko"

Nie znasz faktów, niestety.

>... nie znasz nawet cen rynkowych na takie
> elementy, a głos zabierasz...

Ależ znam.... wszędzie o tym trąbią.

> ty z pokolenia JPII...

Hm... wróżka? A ty z jakiego pokolenia jesteś?

> zapytaj się dawce na co
> Mu pieniadze...

Zapytaj się dawcę co zrobi jak mu druga nerka zachoruje, co zrobi jak mu się
kasa z nerki skończy, co zrobi jak mu się prokurator do dupy weżmie, co
zrobi, jak zamiast jednej nerki rozkroją całego na części, itd.

>może zamiast na kolejna pielgrzymkę podarujesz Jego dzieciom
> ubranka, jedzonko...

Czy ty wiesz co mówisz?

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2006-05-18 12:58:54

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 May 2006 14:24:47 +0200, Akulka napisał(a):

> [...]
> twoich i moich pieniędzy.

> Kiedy sprzedajesz? Może autko sobie kupisz?

A kim ty jestes i jakie masz prawo oceniac drugiego czlowieka?
Facet pewnie zdesperowany,oczekuje pomocy a wyskakujesz z takimi bzdetami.

Czlowieku zapakuj sie w autobus do UE i szukaj tam pracy a nie bedziesz sie
rznal.
Mnie juz znajomych zaczyna brakowac bo wszyscy wyjechali.

9. Data: 2006-05-18 13:43:04

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cała ta dyskusja powyżej nie ma sensu. Nigdzie w cywilizowanym świecie
nie można sprzedać nerki. Można oddać (ale też są w tej kwestii
ograniczenia), ale nie sprzedać. Tam gdzie można sprzedać, ceny nie są
zbyt atrakcyjne (Chiny podejrzewa się o handel organami ze skazańców,
ale ceny nie są podobno zbyt interesujące).
Poza tym sprawa z przeszczepianiem jest dużo bardziej skomplikowana i
"lewy" przeszczep wyszedł by wcześniej, czy później na światło dzienne.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

10. Data: 2006-05-18 14:27:13

Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
>A po ile chodza nerki?

Zdrowa nerka od zdrowego dawcy, do 35 roku zycia kosztuje max. 10 000 PLN.
Tyle dostaje dawca. Ile płaci pacjent ? No myślę, że dodać zero to nie
będzie za duzo...
"Autka" za to się nie kupi, ale biedna rodzina z rok obskoczy... co dalej...
komuno wróc :-) Ale nie wróci...
Tym sposobem dołączyliśmy do krajów trzeciego, czy nawet czwartego swiata,
jeżeli chodzi o ceny :-)

Juanitos

Poronienie
Tomografia zatok obocznych nosa - Warszawa
Gdzie prywatny okulista z umową z FOZ
Zezwolenia w prawie farmac.
Wysilek, a pogorszenie wzroku