kolana-basen

1. Data: 2006-05-18 11:04:10

Temat: kolana-basen
Od: Maja M <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostsatnio mam dość duże problemy z kolanami, ale narazie ze względu na
kolejki jeszcze nie dostalam sie do lekarza.

Obecnie ograniczylam ruch do minimum, by ich nie przeciążać, ale juz
bardzo brakuje mi jaskiejs aktywności. I pytanie czy chodzenie na basen
z bolącymi kolanami może im zaszkodzic? Czy pływanie bardzo obciąża
stawy kolanowe?

Wiem ,że trudno tu cos stwierdzic jak sie nie wie jaki jest ich stan,
ale moze ktos cos doradzi...

pozdrawiam
maja

2. Data: 2006-05-18 11:45:43

Temat: Re: kolana-basen
Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo brakuje mi jaskiejs aktywności. I pytanie czy chodzenie na basen z
> bolącymi kolanami może im zaszkodzic? Czy pływanie bardzo obciąża stawy

pływanie na pewno nie żabką, jśli już to jakoś spokojnie, relaksująco jesli
potrafisz tak pływać ;-)
a jeśli miałaś jakiś uraz to najlepiej wogóle, daj im podpocząć żeby uraz
sięnie pogłębił.

pozdr.
Dorota

3. Data: 2006-05-18 21:07:58

Od: Szydluś <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
To fakt, że pływanie może obciążać kolana. Obecnie modne są baseny
(aquaparki) w ktorych są różne atrakcje. Ja jak miałem bóle kolan to
korzystałem z jakuzzi, sauny, solarium, różnego rodzaju wirów i atrakcji
wodnych i jakoś dobrze moje kolana się po tym czuły. Pozdraiam.

Docia napisał(a):

> [...]
> potrafisz tak pływać ;-)
> a jeśli miałaś jakiś uraz to najlepiej wogóle, daj im podpocząć żeby uraz

sprzedam nerke
Poronienie
Tomografia zatok obocznych nosa - Warszawa
Gdzie prywatny okulista z umową z FOZ
Zezwolenia w prawie farmac.