sprzedaż nasienia

71. Data: 2003-01-08 14:53:33

Temat: Re: sprzedaż nasienia
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy"
> Wyobraz sobie ze cofasz sie o pare lat wstecz, zakochujesz sie w swojej
> obecnej zonie , po czym robisz test DNA i............totalna kleska
> :-(((((( wynik pozytywny, jest Twoja siostra.

Wzielibyśmy ślub tym bardziej;)
Pozdrawiam
Asia (My jesteśmy dziwni;))

72. Data: 2003-01-08 14:58:28

Temat: Odp: i komórki jajowej było: sprzedaż nasienia
Od: "Atka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Renata
Użytkownik Dunia77 <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
> AsiaS <a...@n...pro.onet.pl> napisał(a

> podczas okresu, to pozostaje ona niezaplodniona i czesc. Jesli oddaje - to
> najprawdopodobniej zostanie ona zaplodniona, i bedzie z niej w polowie
moje
> dziecko, albo embrion wyladuje w sciekach.
> Tak ja zrozumialam post Renaty i dla niej to jest roznica.
> Rozumiem, ze nie dla Ciebie, ale pewnie dla wielu kobiet tak, i ja to
szanuje,
> i nie uwazam za dziwne. Dawczyn tak bedzie dosyc, jak juz raz napisalam.

Dziękuję :-)

Renata

73. Data: 2003-01-08 15:04:29

Temat: Re: oddawanie szpiku było: i komórki jajowej było: sprzedaż nasienia
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wiele z Was jest potencjalnym dawcą szpiku ?
> Jak wiele osób zarejestrowało się w Fundacji Urszuli Jaworskiej ?

A czy może być dawcą osoba, która chorowała (wiele lat temu) na WZW
typu B ?
Aktualnie jestem zupełnie zdrowa, ale nie mogę być np. krwiodawcą.

Pozdrowienia.

Basia

74. Data: 2003-01-08 15:42:43

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> schrieb im Newsbeitrag
> In article <avh7pf$8df$1@news.onet.pl>, u...@p...onet.pl says...

> co do nr to nie rozumiem bo raczej 2 a nie 1 bo nie jest moja siostra.
>
> Widze ze trzeba tlumaczyc wiec tlumacze:
>
> testy robisz przed.
> Byla mowa o sztucznym zaplodnieniu od anonimowego dawcy - wiec jesli
> wiesz, ze byles sztucznie zaplodniony, i Twoja wybranka rowniez - robisz
> testy (jesli chcesz wiedziec czy nie jestescie rodzenstwem).
Ups, male nieporozumienie, przepraszam. Ja mialem na mysli sytuacje w ktorej
po swiecie zostaja rozsiane plemniczki wielu osob, uzyte do sztucznych
zaplodnien i z powodu powszechnosci takich praktyk zwieksza sie w
przyszlosci prawdopodobienstwo spotkania swojego biologicznego
krewnego/krewnej bez swiadomosci o tym. Sadzilem ze test DNA sugerujesz w
celu wyeliminowania zwiazkow kazirodczych w takiej sytuacji, stad moj
przyklad ktory po odrzuceniu odp 2 ktora zamiescilem jako zart, powinna
wygladac tak:
[...]

Andrzej

75. Data: 2003-01-08 16:08:48

Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote:

> Byla mowa o sztucznym zaplodnieniu od anonimowego dawcy - wiec jesli
> wiesz, ze byles sztucznie zaplodniony, i Twoja wybranka rowniez - robisz
> testy (jesli chcesz wiedziec czy nie jestescie rodzenstwem).

Ja w kwestii formalnej: wystarczy, że jedno z nich będzie
sztucznie zapłodnione, a już nie ma pewności.

A tak poza tym to słusznie ktoś zauważył, że nigdy nie ma
pewności :)

76. Data: 2003-01-08 17:53:42

Temat: Re: i komórki jajowej było: sprzedaż nasienia
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka wrote:

> Ja bym oddała .... mam do tego identyczne podejście jak do banku nasienia.

Tylko, że procedura oddawania inna, żeby nie napisać, mniej przyjemna.

> Tylko pewnie nikt by takiej MOLNARkowej komórki nie chciał

Przecież to nie byłaby MOLNARkowa komórka, tylko anonimowa, nie?
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

77. Data: 2003-01-08 21:25:11

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał

> A czy może być dawcą osoba, która chorowała (wiele lat temu) na WZW
> typu B ?
> Aktualnie jestem zupełnie zdrowa, ale nie mogę być np. krwiodawcą.

Nie wiem Basiu ;-(
Obawiam się, że nie (jeśli wyklucza Cię to z bycia krwiodawcą).
Ale napisz do Fundacji i zapytaj ... oni Ci odpowiedzą w 100%.

Pozdrawiam
MOLNARka

78. Data: 2003-01-08 22:48:48

Temat: Re: Odp: Odp: i komórki jajowej było: sprzedaż nasienia
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"Atka" <r...@p...onet.pl> wrote in news:avh52m$1qc$1@news.onet.pl

> Tylko, że to już nie będzie Twoje dziecko to będziesz TY ;-)
> A tak poważnie to już manipulacja genetyczna rodząca inne dylematy
> moralne ...

Mylisz pojęcia, to będzie dziecko o identycznym genotypie jaki otrzymał
dawca komórki.

--
Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email

79. Data: 2003-01-09 00:21:27

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>        Jesli chodzi o scislosc, zarowno komorka jajowa, jak i plemnik niosa
> ze soba te sama "dawke" genow.

Nieprawda, nie zawsze :-P
Chromosom płciowy męski zawiera niemal wyłącznie dane dotyczące płci, żeński o
wiele więcej. To dlatego choroby genetyczne sprzężone z płcią ujawniają się u
chłopców (brak prawidłowego X), zaś kobiety są jedynie ich nosicielkami (para
X, jeden może wystarczyć do prawidłowego funkcjonowania organizmu).
Wniosek z tego taki, że plemnik-chłopiec zawiera mniej genów niż plemnik-
dziewczynka i komórka jajowa :-D

Sadira

80. Data: 2003-01-09 01:28:57

Temat: Re: oddawanie szpiku było: i komórki jajowej
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avh63l$qnt$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Atka" <r...@p...onet.pl> napisał w

> Sorry za zmianę tematu (znowu ;-)))
>
> Jak wiele z Was jest potencjalnym dawcą szpiku ?
> Jak wiele osób zarejestrowało się w Fundacji Urszuli Jaworskiej ?

Ja nie jestem i nie chcę być. Zgłosiłam także swój sprzeciw w kwestii ew.
pobrania narządów do przeszczepu do Centralnego Rejestru Sprzeciwów.

boniedydy

Kraków - gazeta ogloszeniowa [reklama]
mama putka
Chorobliwa zazdrosc