spuchniete jadra

1. Data: 2007-12-05 21:38:38

Temat: spuchniete jadra
Od: "PiesMaOle" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to jest za choroba pokazana na tym zdjęciu?
http://www.bestoday.com.au/sick/images/spermban.php

2. Data: 2007-12-06 18:13:26

Temat: Re: spuchniete jadra
Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PiesMaOle pisze:
> co to jest za choroba pokazana na tym zdjęciu?
> http://www.bestoday.com.au/sick/images/spermban.php

Robisz sobie jaja, jesteś idiotą, albo jesteś jednym z tych
przebrzydłych TROLLI które sa jak wrzód na dupie kazdj grupy.
pozdro.
LL

3. Data: 2007-12-06 18:33:57

Od: "PiesMaOle" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LL" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> Robisz sobie jaja, jesteś idiotą, albo jesteś jednym z tych
> przebrzydłych TROLLI które sa jak wrzód na dupie kazdj grupy.

Zamiast robić sobie jaja, udawać idiotę i trola, może mógłbyś
odpowiedzieć na zadane przeze mnie pytanie? To, że zdjęcie pochodzi
akurat ze strony z humorem to przypadek, nie dysponuje inną fotografią
tych osób, a jako mężczyznę zainteresowało mnie co im dolega (żeby mnie
taki przypadek nie spotkał). Oczywiście jeśli to nie jest fotomontaż.

4. Data: 2007-12-06 19:07:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Dec 2007, PiesMaOle wrote:

> tych osób, a jako mężczyznę zainteresowało mnie co im dolega (żeby mnie
> taki przypadek nie spotkał). Oczywiście jeśli to nie jest fotomontaż.

nic im nie dolega. Są to fetyszyści, którzy wstrzykują
sobie sól w worek mosznowy (adult testicles saline injection fetish)
-> http://www.thefetishwebhouse.com/cocks/salinetips.ht

Tym samym faktycznie chyba nie jest to na grupe medyczną -
chyba, że mamy na myśli zdrowie psychiczne

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2007-12-06 19:31:44

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tym samym faktycznie chyba nie jest to na grupe medyczną -
> chyba, że mamy na myśli zdrowie psychiczne

http://poetry.rotten.com/sacrococcygeal/

On też sobie wstrzyknął sól w mosznę?

6. Data: 2007-12-06 20:35:24

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Dec 2007, Piotrek wrote:

> On też sobie wstrzyknął sól w mosznę?

tu masz akurat na górze napisane na co on choruje

P.

7. Data: 2007-12-06 20:58:13

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu masz akurat na górze napisane na co on choruje

Pytanie było retoryczne, a zadałem je z powodu reakcji na pytanie autora wątku
o dolegliwość dwóch dźentelmenów ze zdjęcia. Przecież mogło się okazać, że ktoś
spytał o to puchnięcie całkiem serio, a ktoś inny z góry potraktował to jak
żart i zaśmiecanie grupy.

Sprawy zatrzymania cd, Stokrotka
poszukiwany specjalista - rak płuc
augmentin 2.2