Re: "srali muszki"

1. Data: 2004-05-30 18:39:47

Temat: Re: "srali muszki"
Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CENZURA
Użytkownik "Mateusz" <m...@p...fm>
news:c9csmu$rm9$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

>>> mat

> mierze dlugosc fali zmienionej efektem dopplera - jak nie pojmujesz
> istoty fizyki to ci nie pomoge nie uzywaj slow meta uprawiajac fizyke...

TROLLU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

> pozdrawiam
> mat

o czym ty w ogóle piszesz (...)?
twój przyrząd pokazuje ci że z każdego kierunku dochodzi do
przyrządu fala o tej samej długości. Co z tym odczytem ma
wspólnego efekt Dopplera w twojej chorej głowie??
Rozumiesz słowo POMIAR i wynik pomiaru??
Dokonujesz pomiaru i robisz tabelkę. Wynik jest identyczny
dla wszystkich(!) badanych kierunków.
Edward Robak Kraków, 30 maja 2004r. \|/ re: