srodek do usuwania starych powlok malarskich

1. Data: 2003-06-17 07:48:01

Temat: srodek do usuwania starych powlok malarskich
Od: "kloss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z tym, ze czeka mnie usuwanie statej farby olejnej z okien mam
pytanko: Czy ktos z was uzywal srodka do usuwania (zluszczania) starych
powlok malarskich. Czy te specyfiki sa skuteczne, co mozecie polecic i jaki
macie z nimi doświadczenia ?

Pozdrawiam
Hans

1. Data: 2003-06-18 11:29:21

Temat: Re: srodek do usuwania starych powlok malarskich
Od: "Rycho" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytanko: Czy ktos z was uzywal srodka do usuwania (zluszczania) starych
> powlok malarskich. Czy te specyfiki sa skuteczne, co mozecie polecic i

Najlepszy i najskuteczniejszy środek to opalarka i szpachelka później lakier
podkładowy i właściwy i okna jak nowe:)

1. Data: 2003-06-23 08:32:16

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rycho" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

starych
> jaki
tylko opalarka
sa srodki chemiczne ale ja po ekspoerymentach z tego zrezygnowałem
jest do duupy i technicznie i finansowo
huck

sprawnosc plyty ceramicznej i kuchenki gazowej
wymiana okien
Lodowka turystyczna na gaz.
Gdzie w Wawie kupić lekko uszkodzoną nową lodówkę?
Poszukujemy osób do współpracy...