stalker czyli przesladowca w rodzinie

1. Data: 2002-11-13 12:58:10

Temat: stalker czyli przesladowca w rodzinie
Od: "justyna k." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z Was spotkal sie z tym problemem? Pytam, poniewaz moja siostra nie
moze sobie dac rady z ex mezem. Chociaz sa juz po rozwodzie, on wciaz nie
daje jej spokoju: dzwoni, nagabuje, urzadza sceny przed blokiem. Obgadal ja
przed wszystkimi znajomymi i rodzina. Nie maja dzieci, wiec nie o to chodzi.
On jej grozi, ze hjak do niego nie wroci, to zabije ja i siebie. Justyna

2. Data: 2002-11-13 13:50:06

Temat: Odp: stalker czyli przesladowca w rodzinie
Od: "Z.Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyna k. <r...@w...pl> w wiadomooci do grup

> [...]
> znajomymi i rodzina. Nie maja dzieci, wiec nie o to chodzi. On jej
> grozi, ze hjak do niego nie wroci, to zabije ja i siebie.

Polskie prawo mówi cos o 'wypowiadanych grozbach, gdy w ich adresacie
zachodzi poczucie niebezpieczenstwa badz realnosci nimi spowodowane'
albo cos w tym stylu. Chodzi po prostu o zastraszanie kogos.
Dlatego tez mozna najzwyczajniej w swiecie pójsc z tym na policje albo
zlozyc wniosek do prokuratury.
Moze chlopa otrzezwi, jak dostanie wezwanie na komisariat celem
przesluchania - albo do prokuratury...

Hm, jesli jest zdesperowana, moze sasiadów popytac, czy zgodza sie
swiadczyc w jej sprawie - ze odprawia takie rzezie pod blokiem.

Z. Boczek ;-)
Kupic Szarika - niech sie z exem poprztyka.

3. Data: 2002-11-13 15:26:58

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Z.Boczek <z...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqtkpp$otf$...@z...polsl.gliwice.pl...
ciach.

wystarczy jak zgłosi to do prokuratury o nachodzenie...

Sandra

4. Data: 2002-11-13 21:08:04

Temat: Re: stalker czyli przesladowca w rodzinie
Od: "(e)Kinga" <kingaiola(nospam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justyna k. <r...@w...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:B9F81902.434E%r...@w...pl...
> [...]
chodzi.
> On jej grozi, ze hjak do niego nie wroci, to zabije ja i siebie. Justyna

Proponowalabym zgloszenie sie do fundacji kobiecej w twoim miescie. Mysle,
ze tam odpowiedza na wszystkie pytania, jak sobie radzic z takim typem i
ewentualnie jakie podjac kroki prawne.

Napisz mi skas jest siostra, a znajde jakis adres, gdzie bedzie mogla
zglosic sie po pomoc.

Sytuacja wyglada na powazna i tak ja trzeba traktowac, zapewniam, ze jest to
trudne. Z reguly nagabujacy czeka na odzew, reakcje i wlasnie tego nalezy go
pozbawic. Nie reagowac, nie wdawac sie w dyskusje, traktowac jak powietrze,
przechodzic na druga strone ulicy. To trudne z poczatku, ale daje efekty.
Wywola to rekacje typu - taka jestes, nie udawaj ze mnie nie znasz itp.
Wiem jednak, ze skoro nagabuje to jego celem jest kontakt i to wlasnie
nalezy uniemozliwic.
Jesli telefonuje z pogrozkami to radze zmienic numer, badz zainstalowac
sekretarke, a na niej nagrac glos kolezanki. Nie wlasny, bo to moze zachecic
do dzwonienia, zeby uslyszec chocby glos nagrany na sekretarce. Glos
meszczyzny jest niewskazany, bo moze wzbudzic tylko niepotrzebne emocje. Za
zadne skarby nie rozmawiac, nie wdawac sie w dyskusje. Ewentualne grozby
nagrane na sekretarce zachowac.
Nalezy pamietac, ze wszelkie dzialania musza byc stanowcze i zdecydowane.
Jesli juz siostra zdecyduje sie nie reagowac, to niech sie nie da
sprowokowac po tygodniu czy dwoch. To go zacheci i da mu dowod, ze jego
dzialania maja skutek i sens. Tego wlasnie nalezy go pozbawic - wiary w sens
jego dzialan.

Jesli masz jakies pytania pisz postaram sie pomoc na ile umiem

kinga

5. Data: 2002-11-15 20:02:17

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chodzi.
> On jej grozi, ze hjak do niego nie wroci, to zabije ja i siebie. Justyna

tak, spotkalam sie.Rada:
1/zero reakcji wizualnej, nie komentowac, scisnac zeby, Z E R O;
2/uruchomic adwokata, zeby zalozyl sprawe o zakaz kontaktu, jest precedens w
Polsce-
czasami wystarcza, ze adwokat postraszy tym ex, bedzie spokój;
3/nie bac sie:nikt nikomu krzywdy nie wyrzadzi - to jest bla-bla.
Jezeli nie masz pieniedzy na adwokata - idz na policje.

Re: gasnący popęd
Dlaczego zona unika seksu ?
Dlaczego zona unika seksu ?
Dlaczego zona unika seksu ?