stały aparat

1. Data: 2003-10-02 15:03:10

Temat: stały aparat
Od: Grzegorz <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym uzyskac informacje dotyczaca stalego aparatu - ktore sa
lepsze w uzytkowaniu (cale metalowe czy moze przezroczyste)? Jakie sa
ewentuale wady aparatow przezroczystych? Wiem, ze po zalozeniu aparatu
przez kilka dni bola zeby. Czy podobne problemy pojawiaja sie tez
pozniej? Dziekuje za odpowiedz.

--
Grzegorz

2. Data: 2003-10-02 15:44:17

Temat: Re: stały aparat
Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> ewentuale wady aparatow przezroczystych? Wiem, ze po zalozeniu aparatu
> przez kilka dni bola zeby. Czy podobne problemy pojawiaja sie tez

Ból rzeczywiście występuje przez kilka dni, a potem po każdej wizycie :-)
da sie jednak przeżyć. Co do wyboru rodzaju... ja osobiście wybrałam
metalowy, bo te przezroczyste robia sie jakoś dziwnie żółte po pewnym
czasie. Nie wiem czy tak reaguje aparat, czy też inne elementy, ale u moich
kilku znajomych wygląda to paskudnie. Metalowy wygląda bardzo fajnie, jak
swoista biżuteria. bardzo ładnie komponuje się z kolorowymi gumkami.

pozdrawiam,
Małgorzata

3. Data: 2003-10-02 17:16:15

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ewentuale wady aparatow przezroczystych? Wiem, ze po zalozeniu aparatu
> przez kilka dni bola zeby. Czy podobne problemy pojawiaja sie tez

sama mam aparat metalowy i bardzo go sobie chwalę w zestawieniu z gumkami
wygląda super.
aparat metalowy jest trwalszy,solidniejszy i nie zmienia koloru.
znajoma miała przeżroczysty i po roku noszenia ,picia kawy,herbaty,piciu
wina,paleniu papierosów zrobił się żółty,szary a przez to zęby wydawały się
obrzydliwe.
ból jest po każdej wizycie (zalezy tez od rodzaju i wielkosci wady),ale
przeżyłam go bez srodków uśmierzających.dieta jogrtowa daje dobre efekty w
wyglądzie sylwetki :)
za 2 miesiące bede sciagac aparat i bedzie mi go brakować,bardzo sie
polubilismy,poza tym staje sie ona bardzo modny :)
pzdr.
p.

4. Data: 2003-10-02 17:39:53

Od: "om" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za 2 miesiące bede sciagac aparat i bedzie mi go brakować,bardzo sie
> polubilismy,poza tym staje sie ona bardzo modny :)

A jaki kolor gumek najbardziej Ci sie podoba?

5. Data: 2003-10-02 19:36:38

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "om" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jaki kolor gumek najbardziej Ci sie podoba?
>
> witam
wiesz ,chyba miałam juz wszytskie kolory,eraz mam żółte i przy blasku
aparatu super wygladaja,zęy wydają się jeszcze bielsze.
pzdr.
p.

6. Data: 2003-10-06 08:06:57

Od: retro <r...@z...plSKASUJ_TO> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz wrote:

> [...]
> ewentuale wady aparatow przezroczystych? Wiem, ze po zalozeniu aparatu
> przez kilka dni bola zeby. Czy podobne problemy pojawiaja sie tez

Mnie bolaly okolo 2 tygodni w tym czasie nie molem prawei niczego ugrysc
glowenie przednimi zebami nawet banan byl twardy. Glowne danie to
spagetti, zupki i kanapki krojone w kosteczke, pozatym zatrzaski
strasznie rania policzki, czasami drut sie z lukow wysunie i potrafi nie
zle wbijac sie w policzek. Najgorszy jest wlasnie ten etap:)

R.

__Terapia Magnetyczna__
Wrzodziejące zapalenie jelita grubego
_Terapia Magnetyczna_