oddawanie krwi i hiv

1. Data: 2003-10-02 10:27:32

Temat: oddawanie krwi i hiv
Od: "onet" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce zostac krwiodawca, powiedzcie mi kiedy robia to badanie na aids?
oddaje krew i oni to potem badaja, kiedy dowiem sie czy jestem "czysty"?

2. Data: 2003-10-02 10:31:57

Temat: Re: oddawanie krwi i hiv
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

blguis$8rd$...@n...onet.pl,
onet <p...@o...pl>:
> Chce zostac krwiodawca, powiedzcie mi kiedy robia to badanie na aids?
> oddaje krew i oni to potem badaja, kiedy dowiem sie czy jestem
> "czysty"?

Przychodzisz, bada Cie lekarz, pobieraja krew do badania tylko, czekasz na
wynik (jesz posilek w tym czasie), potem oddajesz krew jesli wszystko OK.

--
Robert

3. Data: 2003-10-02 10:57:19

Od: "onet" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:blgurn$cub$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
czekasz na
> wynik (jesz posilek w tym czasie), potem oddajesz krew jesli wszystko

A jeśli nie jest ok, to biorą mnie na bok, wszyscy się na mnie gapią,
tam pada wyrok i mogiła!?
Tak tylko pytam, może mam jakiegoś świrusa żółtaczki w sobie i o tym nie
wiem.

4. Data: 2003-10-02 11:17:46

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

blh0an$dv7$...@n...onet.pl,
onet <p...@o...pl>:

> A jeśli nie jest ok, to biorą mnie na bok, wszyscy się na mnie gapią,
> tam pada wyrok i mogiła!?

Nie wiem, co wtedy - u mnie badanie bylo OK. Ale dlaczego zaraz tak
pesymistycznie??

--
Robert

5. Data: 2003-10-02 11:21:21

Od: "onet" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:blh1hj$fuf$1@topaz.icpnet.pl...
> Nie wiem, co wtedy - u mnie badanie bylo OK. Ale dlaczego zaraz tak
> pesymistycznie??

Gdzie najlepiej iść? co polecasz w Poznaniu, widziałem że MPK ma jakiś
klub ale do nich nie pójdę.

6. Data: 2003-10-02 11:25:50

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

blh1np$i27$...@n...onet.pl,
onet <p...@o...pl>:
> Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:blh1hj$fuf$1@topaz.icpnet.pl...
>
> Gdzie najlepiej iść? co polecasz w Poznaniu, widziałem że MPK ma jakiś
> klub ale do nich nie pójdę.

Nie mam rozeznania. Ja bywalem w Woj. Stacji Krwiodawstwa, Bukowska, o ile
nie pomylilem nazwy ulicy. Nie powiem, zeby bylo jakos super przyjemnie albo
dobre jedzenie, ale w koncu nie po to sie oddaje.

--
Robert

7. Data: 2003-10-02 14:57:47

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "onet" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> A jeśli nie jest ok, to biorą mnie na bok, wszyscy się na mnie gapią,
> tam pada wyrok i mogiła!?
> Tak tylko pytam, może mam jakiegoś świrusa żółtaczki w sobie i o tym nie
> wiem.

Wygląda to tak:
Zbada cie lekarz, pobiorą morfologię - jeśli wszystko ok - pobiorą
"woreczek" krwi.
Potem z próbki pobranej krwi w Stacji Krwiodawstwa wykonuje się badania
wirusoloogiczne (wzw B, HIV) i inne. Gdy któreś z tych badań wychodzą
pozytywnie dostajesz informację drogą pocztową do domku.
Ot - cała filozofia :)))))
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

8. Data: 2003-10-03 11:16:51

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wygląda to tak:
> Zbada cie lekarz, pobiorą morfologię - jeśli wszystko ok - pobiorą
> "woreczek" krwi.

Mezulowi brali odrobine krwi a potem dopiero reszte,wiec chyba najpierw
badaja ta mala ilosc.
No bo po co pobieraliby woreczek krwi az niewiedzac czy ona do zcegos bedzie
sie nadawala?

magda

9. Data: 2003-10-03 22:03:27

Temat: Re: Re: oddawanie krwi i hiv
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Fri, 3 Oct 2003 13:16:51 +0200, "Mrowka"
<m...@o...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>No bo po co pobieraliby woreczek krwi az niewiedzac czy ona do zcegos bedzie
>sie nadawala?

Poniewaz niektorych badan nie da sie zrobic na miejscu lub oczekiwanie
na wynik jest dlugie.
I nie ma innego sposobu jak po prostu pobrac ta krew do woreczka i
przechowac do czasu uzyskania wyniku dokladnych badan jej probki. I
jesli sa ok - to krwi sie uzywa a jesli nie - to niszczy powiadamiajac
w miedzyczasie jej dawce.
Jest to jedyny sposob.

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

Migrena: linki
Lek Raacutan DERMATOLOGIA
Medyczny slang ang. A u nas?
Kiedy będe wiedział że mam uczulenie na białko
Mucosolvan i Rhinopront razem?