stan paznokci po tipsach - jak wzmocnić?

1. Data: 2004-03-19 07:36:21

Temat: stan paznokci po tipsach - jak wzmocnić?
Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Jesienią ubiegłego roku założyłam na trzy paznokcie tipsy. Prawie przez całą
zimę regularnie je wypełniałam. W lutym zdecydowałam się jednak zdjąć tipsy,
a oczom moim ukazał się obraz nędzy i rozpaczy ;). Moje własne paznokcie (te
spod tipsów) były wiotkie jak papier i prawie przezroczyste. Stan ten się
niestety utrzymuje. Te trzy paznokcie ciągle mi się rozwajają albo łamią.
Bardzo powoli też rosną. Nie mogę ich doprowadzić do porządku. Stosuje
zewnętrznie odżywkę a wewnętrznie tabletki na wzmocnienie paznokci "Silica".
Co mogę zrobić więcej? Czy po ściągnięciu tipsów Wasze własne paznokcie są
też tak słabe? Czy Was pani tipserka ostrzegła o konsekwencjach zakladania i
zdejmowania tipsow?
Czekam na odpowiedz.
Darka, Wrocław

1. Data: 2004-03-19 16:40:58

Temat: Re: stan paznokci po tipsach - jak wzmocnić?
Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-03-19 08:36, Daria wrote :

> Czy Was pani tipserka ostrzegła o konsekwencjach zakladania i
> zdejmowania tipsow?

Jasne że tak! Miałam rozmowę że to jest typowe "coś za coś".
I coraz bardziej się utwierdzam w przekonaniu że jeśli chodzi o tipsy to
bardzo dobrze trafiłam :)

--
Hitomi
howuser&userid=864056

1. Data: 2004-03-21 12:47:59

Od: "TiTi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety utrzymuje. Te trzy paznokcie ciągle mi się rozwajają albo łamią.

Witam.
Jesienia ubieglego roku zdecydowalam sie sciagnac tipsy zelowe. Moje
paznokcie byly w oplakanym stanie. Uratowala je odzywka a wlasciwie
utwardzacz Sally Hansen Diamond Strenght z pylem diamentowym. Oprocz tego
paznokcie smarowalam vitamina a + e (olejek z kapsulki: capivit a+e). W
plytke paznokcia wcieralam takze olej rycynowy, ktory swietnie ja
natluszczal. Taka kuracja przyniosla swietne efekty i stan moich paznkoci
wyraznie sie poprawil.

Pozdrowienia
Tit

1. Data: 2004-03-21 19:49:59

Od: "nat" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> też tak słabe? Czy Was pani tipserka ostrzegła o konsekwencjach zakladania

Sadze, ze niewiele mozesz zrobic. Po prostu musisz poczekac, az paznokiec
sam Ci zrosnie. Ja bym na Twoim miescu pokryla te naturalne paznokietki
zelem,lub akrylem, zeby je wzmocnic i po prostu bym ich nie uzupelniala.
Moge Ci jeszcze polecic odzywke z jedwabiem Inglota. Stosowalam ja po
zdjeciu tipsow i przez miesiac zlamal mi sie tylko 1 paznokiec (inna
sprawa,ze po tipsach mialam tak piekne,dlugie paznokcie jakich w zyciu sama
nie zapuscilam).

Pozdrawiam

Nat

witamina E