staniki Grochowska - pytanie ?

1. Data: 2006-05-21 10:25:19

Temat: staniki Grochowska - pytanie ?
Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam pytanie , czy nadal istnieje sklep na Grochowskiej w Warszawie ze
stanikami , to tam gdzie miłe Pani tak dobrze dobierają staniki

pozdrawiam ASia

2. Data: 2006-05-21 17:27:45

Temat: Re: staniki Grochowska - pytanie ?
Od: misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> mam pytanie , czy nadal istnieje sklep na Grochowskiej w Warszawie ze
> stanikami , to tam gdzie miłe Pani tak dobrze dobierają staniki

One ponoć wcale nie były miłe.

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Prawda działa jak gorzkie wino: jest przykra w smaku,
lecz dobrze wpływa na trawienie

3. Data: 2006-05-21 20:24:33

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 21 May 2006 19:27:45 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@g...com> i powiedziała:

> One ponoć wcale nie były miłe.

Wystarczająco uprzejme. Ale ja tam poszłam po stanik, a nie po słodkie
ciumkanie.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

4. Data: 2006-05-22 17:15:51

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska"
<i...@g...com> napisał w wiadomości

> One ponoć wcale nie były miłe.

no wlasnie - to samo pomyslalam. ponoc bardzo niemile i maja fochy.

5. Data: 2006-05-22 17:17:08

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne71j41.v81.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Wystarczająco uprzejme. Ale ja tam poszłam po stanik, a nie po słodkie
> ciumkanie.

jesli pani ma focha, ze nie udalo jej sie wcisnac stanika za 300 zl, to ja
dziekuje - wybiore sklep, gdzie dotarla cywilizacja. a ciumkania tez nie
znosze, tylko szacunek i minimalna kilture osobista.

6. Data: 2006-05-22 17:28:34

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 22 May 2006 19:17:08 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <t...@o...pl> i powiedziała:

> jesli pani ma focha, ze nie udalo jej sie wcisnac stanika za 300 zl, to ja
> dziekuje - wybiore sklep, gdzie dotarla cywilizacja. a ciumkania tez nie
> znosze, tylko szacunek i minimalna kilture osobista.

Tak z ciekawości, byłaś w tym sklepie, czy powtarzasz za kimś bez
sprawdzenia?

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

7. Data: 2006-05-22 19:32:40

Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> napisał(a):

> Tak z ciekawości, byłaś w tym sklepie, czy powtarzasz za kimś bez
> sprawdzenia?

ja byłam w sumie 4 razy w przeciągu 2 lat, pierwsze 3 razy były w miarę OK,
natomiast takiego chamstwa, wrzasków i agresji ze strony p. Hani jakie miałam
okazję doświadczyć kilka miesięcy temu w sklepie Atut nie życzę nikomu; moja
noga tam więcej nie postanie,
już nie mówiąc o tym, że p. Hania sprzedała mi biustonosz firmy Dalia za 116
zł, który to biustonosz tutaj: http://www.twojabielizna.pl/ kosztował ok. 46

jak widac z poniższego wątku nie jestem w swojej opinii odosobniona:

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=32203&w=382
03093&v=2&s=0

8. Data: 2006-05-23 07:42:58

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne73t62.ia4.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Tak z ciekawości, byłaś w tym sklepie, czy powtarzasz za kimś bez
> sprawdzenia?

A właściwie to jaki problem macie kobiety, żeby dobrać sobie samodzielnie
stanik ? 8-)
Ja rozumiem, że w czasach kiedy nie było przymierzalni w sklepach z
biustonoszami, albo tych jeszcze ciekawszych, kiedy juz były ale nie można
było mierzyć towaru "bo to bielizna", mógł to być problem. Ale teraz?

Zresztą nie wiem co można zrobić z wiedzą że nosi się np 70D, skoro od
jakiegoś czasu, mało że każda firma robi wyraźnie inną rozmiarówkę, to w
dodatku każdy model stanika nawet tej samej firmy ma rozmiarówkę własną a
niepowtarzalną.:>

Mam staniki niby w 4 rozmiarach a wszystkie dobre, kupowane po przymierzeniu
sterty innych, i jak idę kupić kolejny to wcale mnie nie dziwi jak 75B jest
przymały a 70B innego kroju za duży.
(I pomyśleć tylko , ze kiedyś po staniki wysyłałam męża bo rozmiar był
rozmiar i można było kupować po rozmiarze :>)
Po prostu jak z butami - trzeba mierzyć różne, az znajdzie się odpowiedni,
rozmiar na metce to ostatnia rzecz jak powinna zaprzątać wtedy głowę.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

W sumie nie wiem jak ta pani Hania, ale jakbym musiała latami gadać z babami
co sobie stanika nie umieją same dobrać, to tez bym chyba doszła do wniosku
że durne jakieś chyba i miała ochotę wziąć i solidnie potrząsnąć.

9. Data: 2006-05-23 08:58:06

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 23 May 2006 09:42:58 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@w...pl> i powiedziała:

> Mam staniki niby w 4 rozmiarach a wszystkie dobre, kupowane po przymierzeniu
> sterty innych, i jak idę kupić kolejny to wcale mnie nie dziwi jak 75B jest
> przymały a 70B innego kroju za duży.

I nosisz te standardowe 75B? I pasuje? ;-> Pogratulować. Ja do pani Hani
pojechałam po to, żeby w pewnym sensie zmienić optykę. W ciemno stanika
z trzy rozmiary większą miseczką niż do tej pory bym nie kupiła. Znajoma
ze sporo większym biustem ode mnie "przed panią Hanią" wciskała biust w
75C, "po" nosi 75F i uważa, że dzięki temu ma dwa razy więcej biustu
(m.in. dlatego, że jej pod pachy nie podjeżdża) i jest jej znacznie
wygodniej. Inna znajoma, co do pani Hani nie pójdzie, bo ona wie lepiej,
co ma nosić, wciska wielki biust w ciasną miseczkę D i nosi stanik
podjeżdżający z tyłu prawie za łopatki i twierdzi, że jej z tym
świetnie. Można i tak, DGCC. Ja nie narzekam, natomiast bawią mnie te
urban legend osób, które u pani Hani nigdy nie były i nie pójdą, bo po
co. Ich biust, niech się gniecie i rozjeżdża ;-> Ba, ja u pani Hani
kupiłam stanik Triumpha 20 zł taniej niż w Poznaniu...

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

10. Data: 2006-05-23 09:28:55

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał(a):
> [...]
> urban legend osób, które u pani Hani nigdy nie były i nie pójdą, bo po
> co. Ich biust, niech się gniecie i rozjeżdża ;->

jasne, bo zadna kobieta bez pani Hani w zyciu nie wpadnie na to,
jaki rozmiar powinna nosic, a kto nie byl, temu sie gniecie
i rozjezdza. mnie nic nie jezdzi, niczego w nic nie wciskam
i owszem, uwazam, ze wiem lepiej.

-- kasica

Puszyste włosy; jak się pozbyć puszystych włosów?
definicja dlugosci spodnicy
garnier ultra lift - allegro, pytanie
Sucha skora
Sharley w Warszawie