staniki Grochowska - pytanie ?

21. Data: 2006-05-23 12:17:03

Temat: Re: staniki Grochowska - pytanie ?
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net>

> Wez sie smiej :P Ja mam takie D, ze normalnie stanika nie nosze, ale
> dzieki wyczytanym w Wysokich Obcasach radom pani Hani odwazylam sie
> wziac D zamiast B/C, no i cholera pasuje i jest wygodne...

ja sobie zamiast 80B wziełam 75D i tez jest dobry...idealny, a 80B mi
podjezdzał i faktycznei chyba za duzy pod biustem byl :).
zreszta to dluzsza historia, fakt jednak, ze po artykułach o pani Hani
dopiero wpadłam na pomysl - mniejszy pod biustem , wieksza miseczka.
taka lama ze mnie :)

--
Margaret

22. Data: 2006-05-23 12:33:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> maja je na http://bellissima.com.pl i na http://www.brastop.com
> - ale wiesz, one sa raczej D+ :)

Całkiem ładnego ATlantisa mają, tego Panache nie znalazłam.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

23. Data: 2006-05-23 13:31:54

Od: "almadka" <a...@a...przed.maupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Hmmm, czytam, czytam, czytam... i kurcze od kilku lat, jakiej bym firmy
> stanika nie kupowała to zawsze na metce mam 75C. I to niezaleznie czy w PL
> sie zaopatruje czy gdzies indziej.

No a ja ( ostatnio ,co prawda, bo mi sie wymiary zmienily) ale nosze
generalnie 80 E-F, choc wlasnie zdarza sie, ze niektore modele jednak musza
byc 75G. Podobnie jak Sowa, musze kombinowac z rozmiarami. Juz nawet
sprawdzilam, ze niektore rozne modele biustnoszy, nawet tej samej firmy, w
tym samym rozmiarze, jak je do siebie przylozyc, to nie sa takiej samej
dlugosci pod biustem, o glebokosci mieseczek nie wspominajac...

almadka

24. Data: 2006-05-23 14:41:57

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości
> Wez sie smiej :P Ja mam takie D, ze normalnie stanika nie nosze, ale
> dzieki wyczytanym w Wysokich Obcasach radom pani Hani odwazylam sie
> wziac D zamiast B/C, no i cholera pasuje i jest wygodne...

A sa moze gdzies w necie te rady pani Hani bo bardzo chetnie bym z nich
skorzystala zwlaszcza teraz, kiedy biust mi sie zmienil. Do Warszawy mam hen
hen daleko:)

Pozdrawiam

Tysia

25. Data: 2006-05-23 14:47:48

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Tysia wrote:

> [...]
> skorzystala zwlaszcza teraz, kiedy biust mi sie zmienil. Do Warszawy mam hen

Sprowadzaja sie do tego, zeby nie bac sie duzych miseczek i sprobowac
obwod mniejszy, a miseczke wieksza. I tez obwod ten sam z wieksza
miseczka, i obwod mniejszy z miseczka +2, i ogolnie mierzyc do upojenia.

Jeszcze bylo cos o ukladaniu biustu w staniku, ale tego juz nie bylo w
Wysokich Obcasach.

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

26. Data: 2006-05-23 15:43:24

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):

> Jeszcze bylo cos o ukladaniu biustu w staniku, ale tego juz nie bylo w
> Wysokich Obcasach.

generalnie:

miejsce biustu jest w misce, nie po bokach, nie pod pachami. stanik nie
jest po to, zeby przykrywal z wierzchu,
tylko zeby porzadnie obejmowal i podtrzymywal piersi. zadnych
bul pod pachami, a dolna krawedz stanika ma byc _pod_ piersia,
nie gdzies po drodze.

fiszbiny maja celowac w srodek pachy, jak sie podniesie reke.
przy mierzeniu trzeba sie tez schylic i podskoczyc, zeby
sprawdzic, jak sie zachowuje stanik i czy tyl nie podjezdza
do gory.

cala filozofia, do poczytania w dziale rad i porad
w babskim pismie czy innym portalu (widzialam juz takie teksty
ze trzy).

od siebie dodam, ze warto tez zalozyc bluzke na mierzony
stanik i zobaczyc, jak sie wyglada w ubraniu - jaki ksztalt
maja piersi, czy biustonosz ich nie splaszcza, czy nie robi
stozkow, czy na granicach miseczek u gory nie robi sie
tak zwana "buła na pół" (popatrzec na siebie z profilu!)
i czy sie odznacza pod ubraniem. trzeba tez brac pod uwage,
ze z czasem kazdy biustonosz sie rozciaga, w zwiazku z czym
lepiej wziac taki, w ktorym dopinasz sie na najluzniejsza
haftke (no chyba, ze planujesz przytycie).

-- kasica

27. Data: 2006-05-23 16:50:00

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 23 May 2006 11:50:20 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@w...pl> i powiedziała:

> raz nosze 75B a raz nie noszę 75B tylko inny. Nosze takie które pasują bez
> względu jaki rozmiar mają na metce.

Pogratulować najpopularniejszego rozmiaru w Polsce ;-)

> A maja _różne_, bo wymiarówka ogólnie
> rzecz biorąc jest do rzeczy doczepiana dośc uznaniowo. I o to mi chodziło w
> poprzednim poście. Jasniej juz chyba nie potrafię wytłumaczyć.

No patrz, a na mnie pasują staniki w jednym, konkretnym rozmiarze, acz
oczywiście jest to kwestia modelu. Amourette na przykład nie leży i jest
niewygodny. Naturany przymierzałam jakieś trzy modele, tragedia. Nie
kupiłabym stanika tylko "na rozmiar", ale nie widzę sensu latania po
całej rozmiarówce.

> Zuzanko, weź mi wytłumacz w jakie ciemno, jak sa przymierzalnie a tyś chyba
> nie ślepa i nie bez czucia że Ci w czymś mniej lub bardziej wygodnie i
> kształtnie? Bo tego właśnie nie rozumiem.

Biust to taka fascynujaca rzecz, że jest miętka i pachnąca. Pachnącość
odłóżmy, ale miętkość sprawia, że można rozmaicie to w staniku ułożyć.
Można przypłaszczyć, żeby wyszło górą (przysłowiowa miseczka B), można
włożyć w coś luźniejszego i ułożyć tak, żeby wypełniał (przysłowiowa
miseczka E). Wiele bab (ja do pewnego momentu też) uważa, że lepiej
jest, jak się przypłaszczy i wyjdzie górą (np.. dlatego, ze się nie
majta, jak się biega). Pani Hania mówi, że nie i to w zasadzie cały
sekret (plus techniki masażu, ale tu się nie wypowiadam w żadną stronę,
bo nie miałam potrzeby).

> Znajoma
>
> No faktycznie masakra, naprawdę wcale się pani Hani nie dziwię że ma dośc i
> krzyczy na takie chodzące inteligencje. :>

Owszem. Z doświadczenia powiem, że co najmniej jedna taka znajoma
"chodząca inteligencja" postponowała ideę pani Hani, bo ona nie jest
głupia i przecież doskonale sobie stanik dobierze, bo umie. Po wizycie
jej przeszło, odszczekiwać nie kazałam. Patrząc po znajomych z pracy -
co najmniej połowa nosi źle dobrane staniki mimo sporego biustu. Mogę
tylko pogratulować Ci ręki do wyboru stanika, ale nie wierzę we
wrodzoność tej wiedzy. Natomiast chętnie bym zobaczyła IRL, jak stanik
leży ;-)

> Inna znajoma, co do pani Hani nie pójdzie, bo ona wie lepiej,
>
> No i dobrze, jak jej z tym świetnie to dobrze jej tak. Poradz niech sobie
> jeszcze za małe buty kupi bo na pewno będzie w mniejszych wyglądac lepiej
> niż w pasujących.

Prorok czy co? Nosi.

> Można i tak, DGCC. Ja nie narzekam, natomiast bawią mnie te
>
> To chodzi o ceny czy o to ze niby tylko pani Hania umie dobrać stanik
> kobiecie, bo kobieta z natury swojej sama tego nie potrafi? Bo może nie
> rozumiem o co chodzi?

Sama zdecyduj. Na podstawie opowieści ;->

> A co do rozmiarów triumpha, zależnie od modelu nosze ich 3 różne, choć moja
> waga i wymiary nie ulegają zmianom. To tyle co do sensowności kupowania
> bielizny na metkę a nie na miarę.

A ja noszę jeden, taka różnica.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

28. Data: 2006-05-23 17:10:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 23 maja 2006 11:53 użytkownik
Lia, sącząc kawkę, wyklepał:

> Hmmm, czytam, czytam, czytam... i kurcze od kilku lat, jakiej bym firmy
> stanika nie kupowała to zawsze na metce mam 75C. I to niezaleznie czy w PL
> sie zaopatruje czy gdzies indziej.

No to jestes wyjatkowa szczesciara :)
Ja mam dokladnie tak jak Sowa. Mialam juz 75B, 70C i 70B i 80A. I na wlasnej
skorze stwierdzilam, ze jeden Triumph 75B jest dobry, inny Triumph w tym
rozmiarze nie dopina sie na plecach, a jeszcze inny jest za duzy. Mam
kupiony w sieci (naprawde nie wiem, dlaczego to zrobilam :) stanik 70B i
jest za maly. Mam kupiony 70C i tez jest za maly :) Nigdy wiecej kupowania
stanikow przez siec.
Kiedy kupuje w sklepie biore piec czy szesc modeli i wszystkie bardzo
dokladnie mierze. Niemal kazdy jest inny :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

29. Data: 2006-05-23 17:14:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 23 maja 2006 18:50 użytkownik
Małgorzata Krzyżaniak, sącząc kawkę, wyklepał:

ROTFL :))))

KRusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

30. Data: 2006-05-23 17:22:39

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 23 maja 2006 17:43 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> fiszbiny maja celowac w srodek pachy, jak sie podniesie reke.
> przy mierzeniu trzeba sie tez schylic i podskoczyc, zeby
> sprawdzic, jak sie zachowuje stanik i czy tyl nie podjezdza
> do gory.

I jeszcze trzeba zwrocic uwage na ksztalt samym fiszbin. Bo jedne miseczki
sa jakby wezsze, a inne szersze. I jedne fiszbiny ladnie celuja w srodek
pachy, a inne zakrecaja jakos dziwnie i wpijaja sie w biust. Nie wiem, jaka
idea przyswiecala producentom :)
No i rozstaw miseczek. Dla mnie to prawdziwa zmora. Pod biustem rozmiar na
75B, a miseczki tak blisko siebie, jakbym te cycki patologicznie blisko
siebie miala :)

Krusz.
o stanikach mozna godzinami, no nie? :))
--
Kruszyna
#GG 3084947

Puszyste włosy; jak się pozbyć puszystych włosów?
definicja dlugosci spodnicy
garnier ultra lift - allegro, pytanie
Sucha skora
Sharley w Warszawie