staniki Grochowska - pytanie ?

41. Data: 2006-05-24 08:47:28

Temat: Re: [OT]staniki Grochowska - pytanie ?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Miałem Wam, zdaje się, pomóc huśtawkę zamontować...
> Daj znać, jakby co.

Jest jeszcze ogród do przekopania:D
--
Gosia

42. Data: 2006-05-24 09:16:31

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 May 2006 10:47:28 +0200, Gosia Plitmik napisał(a):

> Jest jeszcze ogród do przekopania:D

Ok. Tylko wcześniej puść mi na priva fotkę z aranżacją Twojego
ogródka. ;)

puchaty

43. Data: 2006-05-24 09:31:19

Temat: Re: staniki Grochowska - pytanie ?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne76f9o.v29.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Pogratulować najpopularniejszego rozmiaru w Polsce ;-)

To znaczy którego konkretnie?
Bo jak juz wcześniej zeznałam, mam w szafie kilka różnych wg metek a takich
samych wg mojego biustu. :-)

> No patrz, a na mnie pasują staniki w jednym, konkretnym rozmiarze, acz
> oczywiście jest to kwestia modelu. Amourette na przykład nie leży i jest
> niewygodny. Naturany przymierzałam jakieś trzy modele, tragedia. Nie
> kupiłabym stanika tylko "na rozmiar", ale nie widzę sensu latania po
> całej rozmiarówce.

No to moze temu musiałas iśc do pani Hani.

> Biust to taka fascynujaca rzecz, że jest miętka i pachnąca. Pachnącość
> odłóżmy, ale miętkość sprawia, że można rozmaicie to w staniku ułożyć.
> Można przypłaszczyć, żeby wyszło górą (przysłowiowa miseczka B), można
> włożyć w coś luźniejszego i ułożyć tak, żeby wypełniał (przysłowiowa
> miseczka E). Wiele bab (ja do pewnego momentu też) uważa, że lepiej
> jest, jak się przypłaszczy i wyjdzie górą (np.. dlatego, ze się nie
> majta, jak się biega). Pani Hania mówi, że nie i to w zasadzie cały
> sekret (plus techniki masażu, ale tu się nie wypowiadam w żadną stronę,
> [...]

Nic nie rozumiem. Skoro w numerze X Ci wygodniej biegać to kupuj i zakładaj
ów X do biegania, jak w Y ładniej wygląda pod sukienką i lepiej eksponuje
biust w dekolcie to kupuj Y do noszenia pod sukienki.
Przecież pani Hania nic innego nie wymyśli, bo albo Ci jest wygodnie, albo
nie.

> Owszem. Z doświadczenia powiem, że co najmniej jedna taka znajoma
> "chodząca inteligencja" postponowała ideę pani Hani, bo ona nie jest
> głupia i przecież doskonale sobie stanik dobierze, bo umie. Po wizycie
> jej przeszło, odszczekiwać nie kazałam. Patrząc po znajomych z pracy -
> co najmniej połowa nosi źle dobrane staniki mimo sporego biustu. Mogę
> tylko pogratulować Ci ręki do wyboru stanika, ale nie wierzę we
> wrodzoność tej wiedzy.

Ale czemu wrodzoność? Przecież to widać po prostu. I czuć czy wygodnie czy
nie. Widzisz na koleżankach ze mają źle dobrane a na sobie nie widziałaś?

Natomiast chętnie bym zobaczyła IRL, jak stanik
> leży ;-)

Jak się sama popiszesz pokazówką taką, to moze i ja się odważę. _Może_. :P
Na razie wierzę Ci na słowo, ze nie potrafiłaś sobie sama dobrać stanika, a
ty mi musisz uwierzyć że to potrafię.

> Prorok czy co? Nosi.

ROTFL!
I dobrze jej tak. :P

> A ja noszę jeden, taka różnica.

A ja noszę te co pasują.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

44. Data: 2006-05-24 09:38:54

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Ok. Tylko wcześniej puść mi na priva fotkę z aranżacją Twojego
> ogródka. ;)

Nie, nie, nie. Fotka bedzie nagroda po.
--
Gosia

45. Data: 2006-05-24 11:43:34

Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No to jestes wyjatkowa szczesciara :)
> Ja mam dokladnie tak jak Sowa. Mialam juz 75B, 70C i 70B i 80A. I na
> wlasnej
> skorze stwierdzilam, ze jeden Triumph 75B jest dobry, inny Triumph w tym
> rozmiarze nie dopina sie na plecach, a jeszcze inny jest za duzy. Mam
> kupiony w sieci (naprawde nie wiem, dlaczego to zrobilam :) stanik 70B i
> jest za maly. Mam kupiony 70C i tez jest za maly :) Nigdy wiecej kupowania
> stanikow przez siec.
> Kiedy kupuje w sklepie biore piec czy szesc modeli i wszystkie bardzo
> dokladnie mierze. Niemal kazdy jest inny :)

Ja od kilku lat kupuje staniki na www.biust.pl, zawsze triumph, ewentualnie
felina. Od czasu do czasu jak mam przypływ gotówki a avocado.
Rozmiar zawsze ten sam (miseczka D) i nie mam żadnego problemu, jeszcze
nigdy się nie zdażyło żebym wymieniała. Teraz karmię piersią to czasami
kupuję E.
Modele kupuje różne, czasem jak mi jakiś podpsuje to zamawiam drugi taki sam
następnym razem.
Biust mam duży, ciężki i miękki :-) tak więc nie wszystkie staniki się
nadają ale uważnie patrzę na to co kupuję. Miseczki dla mnie nie mogą być
zbyt płytkie.
I już naprawdę nie pamiętam kiedy kupowałam stanik w "normalnym" sklepie. Co
innego z majtkami, te muszę pooglądać i pomacać na żywo ale to już inna
historia.

Acha: nie mam nic wspólnego ze sklepem www.biust.pl oczywiście poza tym, że
robię tam zakupy.

Bunny i Arek 12.09.2005
www.arek.cba.pl

46. Data: 2006-05-24 13:34:56

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty"
> Miałem Wam, zdaje się, pomóc huśtawkę zamontować...
> Daj znać, jakby co.

Dobra dobra, tylko musisz podeslac do oceny zdjecia narzedzi montazowych ;-P
-
Asia

47. Data: 2006-05-24 13:45:46

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

> No i rozstaw miseczek. Dla mnie to prawdziwa zmora. Pod biustem rozmiar na
> 75B, a miseczki tak blisko siebie, jakbym te cycki patologicznie blisko
> siebie miala :)

Ha, to ja mam odwrotnie. Pod biustem 70, a co przymierzam, to tak jakby
producent myślał, że piersi to gdzieś pod pachami są. ;)
A.

48. Data: 2006-05-24 14:21:25

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

asias napisał(a):

> Dobra dobra, tylko musisz podeslac do oceny zdjecia narzedzi montazowych
> ;-P

No, nie wiem...Panowie maja zestaw imponujacy, jeszcze inne..firmy, nam
podkupia:D

--
Gosia

49. Data: 2006-05-24 17:16:33

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

asias, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Użytkownik "puchaty"
>
> Dobra dobra, tylko musisz podeslac do oceny zdjecia narzedzi montazowych ;-P

Nie mam jak:(
Sował mi ktoś baterie do pilota aparatu fotograficznego.

puchaty

50. Data: 2006-05-25 07:41:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 24 maja 2006 15:45 użytkownik
asmira, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ha, to ja mam odwrotnie. Pod biustem 70, a co przymierzam, to tak jakby
> producent myślał, że piersi to gdzieś pod pachami są. ;)
> A.

No masz! Nie dogodzisz :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Puszyste włosy; jak się pozbyć puszystych włosów?
definicja dlugosci spodnicy
garnier ultra lift - allegro, pytanie
Sucha skora
Sharley w Warszawie