statystyka :>

1. Data: 2001-06-11 14:26:06

Temat: statystyka :>
Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje osoby ktora zna sie na statystyce ...najlepiej studenta Swps
ktory / ktora udzieli mi kilka lekcji przed egzaminem ...oczywiscie nie za
darmo :)

Dziekuje .

A.r

1. Data: 2001-06-11 17:24:09

Temat: Wakacje raz jeszcze ale tym razem OT
Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

Tak czytam o tych problemach Scyzora i powoli zaczelam sobie uswiadamiac, ze
cos takiego jak wakacje istnieje i jesli chce gdzies pojechac to trzeba by
sie rozejrzec za jakimis miejscami. Wymyslilismy okolice Koszalina - tzn.
Lazy, Uniescie, ewentualnie cos w poblizu i tu pojawil sie problem - gdzie
konkretnie pojechac... Moze macie jakies sprawdzone miejsca gdzie nie ma
dzikich tlumow wczasowiczow na plazy i gdzie nie obedra nas calkiem ze
skory? Tal mi sie marza spokojne 2 tygodnie w sierpniu... W tamtych
okolicach bylam jakies 10 lat temu tak wiec moje informacje sa juz
nieaktualne:(
Zastanawiam sie jak by to podpiac pod psychologie, ale nic mi nie przychodzi
do glowy, jesli jednak pytania o statystyke sa jakos tolerowane to moze i to
wakacyjne zrozumiecie:)
Jesli ktos zna jakies takie mile miejsca to bede baardzo dzwieczna za
wszelkie informacje, ale to na priv bo nie chce za bardzo testowac
cierpliwosci grupowiczow... A moze by taka podstrone zrobic do
http://www.psphome? Zblizaja sie wakacje i moze fajnie byloby powymieniac
sie adresami sprawdzonych wakacyjnych miejsc? Nie jest to zwiazane z
tematyka grupy, ale moze warto?

Alienka
gg. 641165

=========
Big Brother oczyma Piotra "Pici" Lato, uczestnika programu...
http://relacje.interia.pl/id/relacja?cid=9276

1. Data: 2001-06-11 17:30:17

Temat: Re: Wakacje raz jeszcze ale tym razem OT
Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze jak ?

1. Data: 2001-06-11 20:23:41

Temat: Re: statystyka :>
Od: "Radek D." <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh... na SWPSie nie znaja staty - wszystko im robia opiekunowie. Pytaj studentow UW.
Oni musza robic sami, to i sie znaja.

pozdro

1. Data: 2001-06-11 21:49:16

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alienkaa w news:001d01c0f293$67227680$83264cd5@ppp...

(...)
> A moze by taka podstrone zrobic do
> http://www.psphome? Zblizaja sie wakacje i moze fajnie byloby powymieniac
> sie adresami sprawdzonych wakacyjnych miejsc? Nie jest to zwiazane z
> tematyka grupy, ale moze warto?

Jak najbardziej - znajdzie się miejsce w serwisie jesli taka będzie wola grupy,
a raczej nie wola tylko gotowość do współpracy. Jeśli ktoś chce podzielić się
informacjami prosimy pisać na adres p...@p...onet.pl
Jeśli będzie tego więcej niż ... no powiedzmy 5 poz. - będzie okazjonalna strona.
Z tym, że informacje muszą byc chyba autoryzowane przez "tubylców" czyli
znanych nam uzytkowników psp.

--
serdeczności
Allfređ

1. Data: 2001-06-12 14:37:20

Od: "Jerz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje osoby ktora zna sie na statystyce ...najlepiej studenta Swps
> ktory / ktora udzieli mi kilka lekcji przed egzaminem ...oczywiscie nie za
> darmo :)
>
> Dziekuje .

heh... na UW nie znaja staty - wszystko im robia opiekunowie. Pytaj dalej o
studentow SWPS. Oni musza robic sami, to i sie znaja.

Pozdrawiam,
znajacy statystyke z SWPS....

1. Data: 2001-06-12 23:00:25

Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie sklada ze jestem z Swps i wiem ze sa tam tacy co sie znaja .

1. Data: 2001-06-13 07:15:09

Od: "Cantor" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prpopnuje kogos z Politechniki - to gwarancja rzetelnosci i duzej wiedzy

Politechnika

1. Data: 2001-06-22 13:15:28

Od: "Ada [dadi]" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

renton napisał(a) w wiadomości: <9g2kde$c8d$1@news.tpi.pl>...

> Poszukuje osoby ktora zna sie na statystyce ...najlepiej studenta Swps
>ktory / ktora udzieli mi kilka lekcji przed egzaminem ...oczywiscie nie za
>darmo :)

co, chcesz, żeby Ci jeszcze dopłacił ;-))))))))))))))

1. Data: 2001-06-23 12:32:25

Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co, chcesz, żeby Ci jeszcze dopłacił ;-))))))))))))))

No pewnie ... meczyc sie tak za darmo nie mozna ...

Swoja droga okazuje sie ze 45 minut korepetycji u kogos kto sie zna kosztuje
40 zl ...

Myslalem ze 10 zl moze 20 ...

Ar.

Szukam: "Lęk destrukcyjny i lęk mobilizujący"
Psychoterapia
Czego można się spodziewać
pytania
pol darmo (Odp: czy jest dla niego jakas szansa???)