stopy i dłonie - chwalę

1. Data: 2005-08-22 16:45:29

Temat: stopy i dłonie - chwalę
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla wszystkich z wrażliwymi stopami, dla których nowe buty to zawsze mały
stres "przetrwam ten dzien bez bólu czy nie".
Compeed, sztyft przeciw otarciom i pęcherzom. Absolutna rewelacja.
Przetestowany tego lata na kilku nowych parach butów - w efekcie zero
obtarć, pęcherzy czy innych niespodzianek.
Wygodny, poręczne opakowanie - zawsze można je mieć przy sobie, i nie
rozpływa się w trakcie upałów. Bardzo wydajny. Niewidoczny na skórze stóp.
W miejscu posmarowania zostawia jakby śliską powłoczkę dzieki czemu
niemożliwe jest powstanie obtarć.

A dla dłoni - pojawiły się u nas preparaty do paznokci firmy essence.
http://www.essence-cosmetics.com/promo_sep_2005/nail
care.html
Wygląda to to jak kosmetyki-zabawki dla nastolatek. Ceny też ma raczej
młodzieżowe (tak od 7 do 20 zł).
A jakość bardzo przyzwoitą.

Na razie mogę polecić lakiery do frencha - nie wiem jak długo wytrzymują,
bo po tygodniu zmyłam żeby pozbyć się 'odrostów', a nadal nie zaczął się
ścierać, odpryskiwać itp. Biały kolor do tego ma fajny wąziutki pędzelek -
przy odrobinie wprawy paski można sobie darować, i malowac koncówki
wyłacznie tym pędzelkiem.

Olejek trójfazowy do paznokci i skórek - kupiłam bo... bo ładnie wyglądał.
Nigdy wczesniej nie bawiłam sie w tak specjalistyczne gadżety. Ale nie
żałuję, że uległam jego wyglądowi - ślicznie pachnie, fajnie się aplikuje
przy pomocy kulki, błyskawicznie się wchłania i rewelacyjnie nawilża skórki
wokół paznokci. Niestety lato plus klimatyzowane pomieszczenie plus kilka
godzin stukania w klawiature sprawia, że końcówki palców sa przesuszone, w
związku z tym skórki mają tendencję do zadzierania się i tego typu
historii. Dzięki temu olejkowi te problemy zniknęły. Jedyna wada to to, że
cięzko wymieszać te fazy, zwłaszcza na poczatku gdy buteleczka jest pełna -
a nie wiem czy te fazy to jakieś rózne specyfiki czy dla wyglądu po prostu
dali trzy śliczne kolory ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-08-22 16:58:08

Temat: Re: stopy i dłonie - chwalę
Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozpływa się w trakcie upałów. Bardzo wydajny. Niewidoczny na skórze stóp.
> W miejscu posmarowania zostawia jakby śliską powłoczkę dzieki czemu

A czy to działa też na sandałki na obcasie, na gołą stopę? Dziś po przejściu
może w sumie kilometra ledwo żyję, mam bąble po bokach i od spodu...:(
K.

1. Data: 2005-08-22 17:01:49

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-22 18:58:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kroofka* skreślił te oto słowa:

> A czy to działa też na sandałki na obcasie, na gołą stopę?

No oczywiście, że na gołą stopę.
Sandałki takoż - choć nie wiem czy obescność obcasa i jego wysokość ma
jakies znaczenie.

> Dziś po przejściu
> może w sumie kilometra ledwo żyję, mam bąble po bokach i od spodu...:(

Od spodu to nie wiem - nigdy mnie tam żadne nieszczęście nie dorwało, ale
boki przy palcach i pięta przećwiczone, i test zdany pozytywnie.

1. Data: 2005-08-22 20:12:54

Od: "Aduś" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Compeed, sztyft przeciw otarciom i pęcherzom. Absolutna rewelacja.

Potwierdzam:)
Najpierw przetestowalam go na sandalkach. Maja nit, w miejscu ktorego po
dluzszym chodzeniu zawsze robil mi sie babel. Nic sie nie zrobilo:)
Bardzo mnie ten specyfik zadziwil, poniewaz posmarowalam sie nim, zalozylam
skarpetki i obcierajace troche buty. Po calym dniu, mimo skarpetek, miejsce
posmarowania nadal bylo sliskie.
Sztyft Compeed przegral tylko z jednymi butami. Obtarly mnie tak jak zawsze,
tyle ze po dluzszym chodzeniu.

Jak sie juz zrobia pecherze, polecam inny produkt Compeed - plastry na
pecherze. To taka jakby druga skora. Nosi sie go dopoki sie nie zagoi. Mam,
je ale jeszcze nie wyprobowalam. Slyszalam za to duzo naprawde pozytywnych
opinii na ich temat.

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2005-08-22 20:18:58

Od: "Aduś" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A dla dłoni - pojawiły się u nas preparaty do paznokci firmy essence.

A wlasnie! Widzialam jakas wzmianke na temat tych kosmetykow w jakiejs
gazecie. Mozesz zdradzic gdzie je kupilas? Ja co prawda jestem z innego
miasta, ale moze sa w jakiejs sieci drogerii?

1. Data: 2005-08-22 22:55:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> Dla wszystkich z wrażliwymi stopami, dla których nowe buty to zawsze mały
> stres "przetrwam ten dzien bez bólu czy nie".
> Compeed, sztyft przeciw otarciom i pęcherzom. Absolutna rewelacja.

wow.
gdzie to sie kupuje?

-- kasica, przewidujaca piesze wycieczki urlopowe

1. Data: 2005-08-23 13:46:16

Od: "Aduś" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> wow.
> gdzie to sie kupuje?

W aptece. Ok. 17 zl. Warto, bo skuteczny i wydajny.

Aduś

1. Data: 2005-08-23 17:44:21

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-22 22:18:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Aduś* skreślił te oto słowa:

> A wlasnie! Widzialam jakas wzmianke na temat tych kosmetykow w jakiejs
> gazecie. Mozesz zdradzic gdzie je kupilas? Ja co prawda jestem z innego
> miasta, ale moze sa w jakiejs sieci drogerii?

W Superpharmie.
Nie wiem czy gdzie indziej - bo rzadko bywam w innych drogeriach ostatnio.

1. Data: 2005-08-23 17:44:49

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-23 00:55:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> wow.
> gdzie to sie kupuje?
>
> -- kasica, przewidujaca piesze wycieczki urlopowe

Superpharm w częsci aptecznej, więc pewnie powinni miec we wszystkich
aptekach.

1. Data: 2005-08-23 18:17:29

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Dla wszystkich z wrażliwymi stopami, dla których nowe buty to zawsze mały
> stres "przetrwam ten dzien bez bólu czy nie".
> Compeed, sztyft przeciw otarciom i pęcherzom. Absolutna rewelacja.

Czy to jest plaster w plynie, bo tylko na takie cos sie natknelam, nazywa sie
ten sztyft Compeed Liquid.
Z tej firmy maja sporo plastrow,przeciw grubej skorce na stopach i do
pielegnacji skorki paznokci, no i wlasnie ten plaster w plynie?
Ilona

czerwone krostki po depilacji
[Katowice] Jakis Fitness club? CO polacacie
nieoryginalne perfumy w sklepie !?
Problem z włosami
kosmetyczka..boje sie pojsc ;(