storczyki

1. Data: 2002-03-01 17:17:22

Temat: storczyki
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No chyba mnie dopadło .
Mam zamiar je hodować w ogrodzie - kupa roboty przede mną ;-))) Na razie
chcę zdobyć kilka krajowych gatunków - może nawet skupię się na nich tylko
???

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

2. Data: 2002-03-01 19:46:14

Temat: Re: storczyki
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba mnie dopadło .
> Mam zamiar je hodować w ogrodzie - kupa roboty przede mną ;-))) Na razie
> chcę zdobyć kilka krajowych gatunków - może nawet skupię się na nich
tylko
To padnij na kolana i proś o pomoc Bogusława R.
pozdr. Jerzy

3. Data: 2002-03-01 20:37:15

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz rozumiem po Ci ta ksiazka, a przeciez pisal Piotr, zeby uwazac bo to
wciaga....
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

-

4. Data: 2002-03-02 23:58:47

Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko
> To padnij na kolana i proś o pomoc Bogusława R.
> pozdr. Jerzy

Nie da rady!
Bogusław jest już zajęty jeśli chodzi o storczykową pomoc innym.

:-)))
Pozdro
p...@r...pl

5. Data: 2002-03-03 07:44:49

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Nie da rady!
> Bogusław jest już zajęty jeśli chodzi o storczykową pomoc innym.

No cóż - a już założyłem nakolanniki .

6. Data: 2002-03-04 09:18:35

Od: "Piotr Poznanski" <P...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisalem i podtrzymuje :))

> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

-P.

--
Polskie Towarzystwo Miłośników Orchidei
http://www.storczyki.org.pl

7. Data: 2002-03-04 13:40:42

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of P.Siciarski

> [...]
> pozdr. Jerzy

Nie da rady!
Bogusław jest już zajęty jeśli chodzi o storczykową pomoc innym.

Witajcie.
Moj operator wpadl na pomysl autoryzacji przy wysylaniu poczty nie
powiadamiajac mnie ze trzeba dokonac zmian w Autlook 2000.
Dopiero dzisiaj cos wychodzi w swiat.
Fakt faktem ze Piotra zarazilem storczykowa pasja,ale on zaczal z wysokiej
polki pierwszy jego storczyk to Cypripedium calceolus jeden z
najladniejszych ktore rosna w Europie.A rosna tylko trzy (z grupy
Cypripedium)i tutaj zagadka jakie jeszcze rosna :-)) ,sadze ze wyszukiwarka
sprawy nie zalatwi.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

8. Data: 2002-03-04 15:25:22

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJIEGCDBAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> [...]
> Moj operator wpadl na pomysl autoryzacji przy wysylaniu poczty nie
> powiadamiajac mnie ze trzeba dokonac zmian w Autlook 2000.

Nie tylko Twój . Ale mój zawiadamiał klientów ;-))

> [...]
> najladniejszych ktore rosna w Europie.A rosna tylko trzy (z grupy
> Cypripedium)i tutaj zagadka jakie jeszcze rosna :-)) ,sadze ze

No - to mogę już odpowiedzieć :
C.calceolus
C.guttatum
C.macranthos
Nie wiem tylko co znaczą litery Sw. po danej nazwie .

9. Data: 2002-03-04 15:45:24

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Too old...
..

pozdrawiam ja i moje muszlowce

Moze jakas Dactylorhiza sie znajdzie.

10. Data: 2002-03-04 15:49:09

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Too old...

> [...]

C.guttatum
C.macranthos
Nie wiem tylko co znaczą litery Sw. po danej nazwie .

Jak przeczytalem Twoje posty to juz wiedzialem:-))ksiazka przeczytana :-))
Sw. to Swędów ,miejsce w ktorym rosna wszystkie trzy wymienione przez
Ciebie.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

kaktusy
Trawa - ratunku!