Trawa - ratunku!

1. Data: 2002-03-01 08:06:41

Temat: Trawa - ratunku!
Od: "wm" <i...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak uratowac kompletnie zadeptany i zasikany przez psy trawnik? Kiedy
zaczac, od czego, zeby jako tako wygladal?

Pozdrawiam
R.

2. Data: 2002-03-01 09:37:40

Temat: Odp: Trawa - ratunku!
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wm" <i...@w...com.pl> napisał w wiadomości news:a5ncp9
> Jak uratowac kompletnie zadeptany i zasikany przez psy trawnik? Kiedy
> zaczac, od czego, zeby jako tako wygladal?

Zaczac od zamkniecia psow w kojcu.
pik

3. Data: 2002-03-01 10:23:42

Temat: Re: Trawa - ratunku!
Od: "Joanna Baluszek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak uratowac kompletnie zadeptany i zasikany przez psy trawnik? Kiedy
> zaczac, od czego, zeby jako tako wygladal?

To jak duzy masz trawnik i ile psow? Moze masz za duzo psow a za maly
trawnik. U mnie zwierzeta biegaja luzem i nie mam takich problemow (poza tym
ze jak sie kosi trawe to trzeba patrzyc czy nie ma jakiejs kosci "schowanej
na pozniej" w trawie. Przy regularnym koszeniu zwierzeta nie sa w stanie
uczynic zadnej widocznej szkody.

Jak masz 5mkw trawnika i 5 psow to lepiej je wyprowadzaj na smyczy poza
teren bo nic Ci innego nie pomoze :).

pzdr
aska

4. Data: 2002-03-01 22:55:31

Od: "Staszek Nowak" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już nie będzie psów, to trzeba będzie podsuszyć błotko, które pewnie po
ostatnich deszczach występuje dość obficie. Później trzeba będzie wybrać
pochmurny dzień i grabkami wzruszyć ziemię. Następnie posiać trawę... [nie
jestem pewien co do terminu tych działa - czy nie jest za wcześnie na sianie
trawy]. Obsikaną ziemię chyba trzeba by trochę wzbogacić więc nawóz do
trawwników mile widziany.

Staszek Nowak

5. Data: 2002-03-02 22:36:19

Od: "wm" <i...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Staszek Nowak <n...@g...pl> wrote in message news:a5p
0v0$281$...@n...tpi.pl...
> [...]
sianie
> trawy]. Obsikaną ziemię chyba trzeba by trochę wzbogacić więc nawóz do

Wielkie dzieki.

Odpowiem pod tym postem :)

Problem polega na tym, ze na malej dzialce (ze 200m2 dwie duze suki
zalatwily trawe na amen. Teraz wyprowadzamy sie i chcemy doprowadzic trawnik
do kultury, zeby kolejny lokator nas nie przechrescil.

A'propos siania. Ktos ma pomysl kiedy mozna zaczac?

Pozdrawiam
R.

6. Data: 2002-03-03 00:11:40

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"wm" <i...@w...com.pl> wrote in message news:a5rk3q$ii5$1@news.tpi.pl...

> Problem polega na tym, ze na malej dzialce (ze 200m2 dwie duze suki
> zalatwily trawe na amen. Teraz wyprowadzamy sie i chcemy doprowadzic trawnik
> do kultury, zeby kolejny lokator nas nie przechrescil.

A moze porozumiec sie z kolejnym lokatorem?
Moze on nie chce trawnika i z tym, co Ty zasiejesz
bedzie zazarcie walczyl?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2002-03-03 14:07:12

Od: "wm" <i...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze porozumiec sie z kolejnym lokatorem?
> Moze on nie chce trawnika i z tym, co Ty zasiejesz
> bedzie zazarcie walczyl?

To dobry pomysl :) dzieki. Moze jak ktos sie znajdzie na ten dom, to zostawi
my namiary i sie dogadamy co do trawniczka. jak sie wprowadzalismy to rosl t
am glownie perz, a nie trawa :(((

Teraz za to jest klepisko :((( i mam wyrzuty sumienia...

Pozdrawiam
R.

Pelargonie
krety