stosowanie kilku kremów równocześnie

1. Data: 2007-11-28 09:15:34

Temat: stosowanie kilku kremów równocześnie
Od: "Sue" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja cera jest dość problematyczna: przesuszona i ze skłonnością do
wyprysków, pojawiają się też pierwsze zmarszczki. Poradźcie czy jest sens
równoczesnego stosowania kremów mocno nawilzającego, np. przez tydzień a
przez kolejny tydzień kremu przeciwzmarszczkowego a na noc kremu
zapobiegającemu pojawianiu się niedoskonałości? Czy takie czeste zmienianie
kremów nie jest niekorzystne dla cery? Nie znalazłam jeszcze kremu, który
pomógłby mi na wszystkie cerowe problemu :-)

Pozdrawiam,
Sue

2. Data: 2007-11-28 09:31:10

Temat: Re: stosowanie kilku kremów równocześnie
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sue wrote:

> [...]
> równoczesnego stosowania kremów mocno nawilzającego, np. przez tydzień a
> przez kolejny tydzień kremu przeciwzmarszczkowego

Są kremy przeciwzmarszczkowe nawilżające. Chyba nawet większość taka
jest.

> [...]
> kremów nie jest niekorzystne dla cery? Nie znalazłam jeszcze kremu, który
> pomógłby mi na wszystkie cerowe problemu :-)

Bo jak coś jest na wszystko, to jest do niczego :) Zmiany kremów
wydają mi się raczej korzystne, ale nie co tydzień, bo nie zdążą
zadziałać. Używam na noc effclark LRP, na dzień któregoś z
przeciwzmarszczkowych aż do końca opakowania i jako następny biorę
inny.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2007-11-29 20:27:40

Od: Karolina Kostrzewa <carollas@plumk_interia._pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podobna cere i radze sobie w ten sposob ze na noc mam krem z kwasami
typu purritin lub lysanel, a na dzien matujaco- nawilzajacy np dermika,
dax. Do tego antybakteryjny zel i tonik lagodzaco dezynfekujacy.
Pozdrawiam
KK

4. Data: 2007-12-09 13:02:56

Od: Djatri <m...@d...ua> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Krystyna Chiger..

> Używam na noc effclark LRP, na dzień któregoś z
> przeciwzmarszczkowych aż do końca opakowania i jako następny biorę
> inny.

Uzywasz Effaclaru a nie uzywasz na dzien filtra? I nic zlego sie nie
dzieje?

Pozdr,
A.

5. Data: 2007-12-09 16:11:45

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Djatri napisał:
> Tako rzecze Krystyna Chiger..

> Uzywasz Effaclaru a nie uzywasz na dzien filtra? I nic zlego sie nie
> dzieje?

Te dzienne kremy mają jakieś filtry, teraz chyba już nie ma bez :)
Dokładając do tego podkład (też z jakimś filtrem) i bazę no i fakt,
że z natury nie jestem bardzo jasna, nic się dziać nie ma prawa.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

szorstkie łokcie i kolana
Re: WESZKA
sklep kontri - rozczarowanie