strach

1. Data: 2004-01-17 17:27:05

Temat: strach
Od: "kendy" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

metro potem tramwaj , ludzie wszędzie ich pełno szczególnie rano .Gonią
śpieszą się przepychają .kto pierwszy ,.........zwierzaki .W środku tłoczno
na szczęście tylko jeden .przystanek .Z lewej mężczyzna w długim czarnym
płaszczu. Pada....... ,dalej dziewczyna zapatrzona w dal miejskiej dżungli
.Krople deszczu spływają jedna za drugą tworząc znaki .Nikt ich nie widzi
.Smutne twarze ,szukam, nikt się nie uśmiecha, nie z rana .Ta sama droga jak
zawsze , lecz za każdym razem inne twarze .Anonimowość ,obojętność im nas
więcej tym większa . Nikogo miłego, tyle ludzi .Idę ,czerwona aleja ,lustra
,odbicie zakrzywione kontem padania. Moralność, godność ,hot-dog ,peep show.
Prawie jestem ,czemu mam się śpieszyć,dlaczego idę w tą sama stronę?
,presja?. Szczęście jest dla mnie jedno ,czy kiedyś znajdę ?.Brama
,ciemno,cień, pustka odbicia w kałuży .Niepewność,......... zbliża
się,.........człowiek?. Teraz już wiem, strach, czuje ból . Boje się go ,nie
chcę ,tyle mogło by być .Tworzymy jedność, zalewa me ciało niczym poranna
kąpiel,.....ostatnia?.Osuwam się ,odbicie przybliża się,teraz widzę
wyraźniej ,moją twarz .Zimno ,a chciałem jej powiedzieć,balem się.
.....czy kiedyś znajdę? .Nie ,już nie..............zapóźno.
Ostatni uśmiech ,jej uśmiech.Dlaczego , dlaczego ja ?.

1. Data: 2004-01-17 18:36:19

Temat: Re: strach
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kendy:
> ... Dlaczego , dlaczego ja ?

Karma?

W kazdym razie sa rzeczy przed ktorymi nie da sie uciec. ;)

Czarek

test
test
test
co on ma zrobić :-?
podstawy filozoficzne Teorii Czasu re: :)