straszne

1. Data: 2000-04-11 20:06:06

Temat: straszne
Od: "mae" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój facet już chyba mnie nie kocha. żałosne ale tak jest. jestem chora mam
gorączkę, zapalenie ucha i krtani , ledwo zyje, litery kręcą mi sie na
klawiaturze a on nie potrafi zrozumieć że nie mam siły sprzątnąć i w ogóle
się o mnie nie troszczy. pojscie po zakupy to dla niego wielki problem. co
bedzie pozniej?
az zal ze przez tak długi czas byłam taka slepa. chyba go naprawde zostawie
plakac mi sie chce
no i co ja mam zrobic?

1. Data: 2000-04-11 21:30:26

Temat: Odp: straszne
Od: "Val" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mae <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8d03uv$po$...@s...atcom.net.pl...
> [...]
> bedzie pozniej?
> az zal ze przez tak długi czas byłam taka slepa. chyba go naprawde
Skrajny egocentryk.
Samo sie nasuwa rozwiazanie. Ale najpierw sobie poplacz . To pomaga.
A pozniej gdy juz wyzdrowiejesz podejmiesz decyzje.
Pozdrawiam Val.

1. Data: 2000-04-11 22:26:09

Od: "Krzysiek" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pojdz na terapie mae- krzysiek terapeuta
-
Click here for Free Video!!
http://www.gohip.com/freevideo/

1. Data: 2000-04-11 22:49:13

Temat: Re: straszne
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"mae" <m...@p...pl> writes:

> [...]
> bedzie pozniej?
> az zal ze przez tak długi czas byłam taka slepa. chyba go naprawde zostawie

jesli faktycznie zachowuje sie tak opisujesz to rzuc go w cholere i
powiedz na odchodne zeby sobie znalazl inna sluzaca.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-04-11 23:02:34

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mae wrote:
[..]
> no i co ja mam zrobic?

Wracaj do zdrowia jak najszybciej a jak wyzdrowiejesz to
spakuj gostkowi walizki i wystaw za drzwi.
W sumie to powinnaś się cieszyć z tej choroby - inne nie miały
takiego fuksa i wpieprzyły się w porojone małżeństwa z takowymi :((

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-04-12 01:33:58

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ł:8d03uv$po$...@s...atcom.net.pl...
> bedzie pozniej?
> az zal ze przez tak długi czas byłam taka slepa. chyba go naprawde zos
-------------------------------
...ciesz sie Twoja sytuacja jest rewelacyjna i niejedna kobieta by Ci po
zazdroscila,...pomysl co by bylo gdybys byla na utrzymaniu tego typa, i w
dodatku musiala nianczyc jego trojke dzieci......to bylby dopiero kanal
;-)....a powaznie, porozmawiaj z nim,moze on ma jakis problem, kto wie....
Buzka
...nigdy nie jest jeszcze tak zle aby nie moglo byc jeszcze gorzej.. glowa
za okno piekne slonce swieci...eee nie to ksiezyc...ale tez ladny......;-)
Calusek

1. Data: 2000-04-12 05:54:34

Od: t...@p...com (Maciej Żukiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Moze popelnilas wczesniej blad. Moze za duzo dawalas z siebie. A Moze
czujesz sie do dupy i cały swiat jest do dupy i po prostu masz kiepski
nastrój. Moze on jest OK I TY jestes OK.Pomysl.

--------

[...]

Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-04-12 07:59:37

Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

UUUU i mamy kolejny toksyczny zwiazek, z tego co piszesz on neurotyk, ty ?
trudno powiedziec.
Nie podejmuj pochoponych decyzji , ale jesli on nie zrozumie swojej postawy
a jesli co gorsze wynika ona z jego neurotycznej osobowosci - to macie przed
soba beznadziejna przyszlosc i warto zastanowic sie czy warto to dalej
ciagnac ( moze sie wogole juz nie kochacie- i trzeba to szybko skonczyc),
lub podjac probe ustalenia dlaczego tak naprawde dzialacie sobie na nerwy ,
gdzie lezy prawdziwa przyczyna. Jesli zdobedziecie sie na szczerosc , jest
szansa 50 % ze uratujecie zwiazek, w przeciwnym razie i tak rozpadnie sie
jak nie za miesiac to rozwodem za 10 lat.

1. Data: 2000-04-12 09:07:36

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:J1WI4.61984$a...@n...tpnet.pl...
Jesli zdobedziecie sie na szczerosc , jest
> szansa 50 % ze uratujecie zwiazek, w przeciwnym razie i tak rozpadnie sie
> jak nie za miesiac to rozwodem za 10 lat.

-----------------------------------

....and the secend nickname jasnowidz......
Buzka

1. Data: 2000-04-12 09:18:59

Od: "Haczyk" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za okno piekne slonce swieci...eee nie to ksiezyc...ale tez ladny......;-)
na przykład ja Ci zazdroszczę, ja jestem uzależniona od faceta finansowo,
mieszkam u niego i nie za bardzo mam się gdzie podziać. wszystko jest
świetnie dopuki nie zahaczę o jakąś ważną kwestię, dopuki niczego nie
wymagam. Nie powiem przeżywam z nim też miłe chwile, ale naprawdę ...
niebędę pisała więcej o moim problemie bo i tak muszę rozwiązać go sama..
(chyba pójdę do wróżki :-)))
Nie podejmuj jednak działań jeżeli nie będziesz naprawdę pewna. być może
faktycznie ma słabsze dni....
powodzenia :-)
Haczyk

biofeedback => biologiczna informacja zwrotna
do psychologów ( no inie tylko bo chyba ich tu mało )
coś bardziej konkretnego
Miedzynarodowy Dzien Swiadomosci Zagrozenia Halasem - 12 kwietnia 2000
Testy psychologiczne do pracy