strawberrynet i mbank - smiga?

1. Data: 2005-08-22 00:37:48

Temat: strawberrynet i mbank - smiga?
Od: "Bartek" <[heavy_][m@aupa][op].pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
chce tam zrobic [na strawberrynet sie rozumie:) ] jakies zakupy, i czy moze
ktos placil tam ostatnimi czasy za prodykty e-kartą Mbanku? Wszystko ok, czy
jakies problemy?
przeszukalem google, ale nieznalazlem odpowiedzi.
ewentualnie na co zwrcic uwage przy zakupie?
ile trwa realizacja? tzn dzisiaj zamawiam, za ile dni moge liczyc na
przesylke?

--
Pozdrawiam, Bartek

1. Data: 2005-08-22 08:55:14

Temat: Re: strawberrynet i mbank - smiga?
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

śmiga, śmiga...
Na przesyłkę czeka się od 4 do 10, max. 12 dni.
Jest ryzyko kontaktu z urzędem celnym, ale niewielkie.
W Gift & Specials czasem trafiają się wody toaletowe w b. dobrych cenach, tutaj
akurat damskie:
http://www.strawberrynet.com/newproduct.aspx?CatgId=
6

Pozdrawiam,
LH

1. Data: 2005-08-22 09:25:29

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na marginesie jeszcze wtrace, ze ostatnio pojawila sie zmiana: nie ma
mozliwosci wysylki do Niemiec i Francji.
Na szczescie do Polski poki co nie robia problemow :)

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-08-22 11:49:07

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek" <[heavy_][m@aupa][op].pl> napisał(a):
> witajcie
> chce tam zrobic [na strawberrynet sie rozumie:) ] jakies zakupy, i czy
> moze ktos placil tam ostatnimi czasy za prodykty e-kartą Mbanku?

tak, nie ma problemow. termin dostawy u mnie wahal sie miedzy 7 a 11 dni.

-- kasica

1. Data: 2005-08-22 14:20:02

Od: Crazy <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Huncwot wrote:

> [...]
>Jest ryzyko kontaktu z urzędem celnym, ale niewielkie.
>W Gift & Specials czasem trafiają się wody toaletowe w b. dobrych cenach, tutaj

A jaki koszt jest takiej przesylki?

Pozdroofka,
C.

1. Data: 2005-08-22 15:32:53

Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Crazy napisał:

> A jaki koszt jest takiej przesylki?

Free shipment

1. Data: 2005-08-22 22:04:22

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Młynarczyk" <a...@b...pl> wrote in message
> Na marginesie jeszcze wtrace, ze ostatnio pojawila sie zmiana: nie ma
> mozliwosci wysylki do Niemiec i Francji.

Hmm, moze wynika to z tego, ze jesli ktos mieszka w Niemczech (vide ja), to
nie oplaca sie kupowac az gdzies tam w Hong Kongu, bo wyzsza polka cenowo
wypada calkiem przyzwoicie, w porownaniu z Polska, gdzie generalnie panuje
zdzierstwo.

s_s

1. Data: 2005-08-23 00:16:24

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik svenja_svensson napisał:

> [...]
> wypada calkiem przyzwoicie, w porownaniu z Polska, gdzie generalnie panuje

Nie wydaje mi sie :) Sama rowniez mieszkam w Niemczech a zaopatrywalam
sie na truskawie w kosmetyki Clinique. Ostatnio, juz po zmianie kupilam
Still z roznica 7 euro taniej. Patrzac na ceny w Douglasie to wcale tak
tanio nie maja :) Ostatnio nacielam sie na DDML-a cena w Douglasie 22
euro a pietro wyzej Peper Stadt (chyba tak sie toto zwie :) 16 euro :)
Poki do Polski sla nie jest zle, zasze moge odebrac przy okazji
przyjazdu :)

Agnieszka Młynarczyk

1. Data: 2005-08-23 14:11:39

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na truskawie w kosmetyki Clinique. Ostatnio, juz po zmianie kupilam Still
> z roznica 7 euro taniej. Patrzac na ceny w Douglasie to wcale tak tanio

A ja nie mowie o Douglasie, bo tam rzeczywiscie zdzieraja :) Tu w Bawarii
mamy siec perfumerii Hela, w ktorej kosmetyki sa po cenach z bezclowki.

s_s

1. Data: 2005-08-23 15:02:07

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja nie mowie o Douglasie, bo tam rzeczywiscie zdzieraja :) Tu w Bawarii
> mamy siec perfumerii Hela, w ktorej kosmetyki sa po cenach z bezclowki.

No prosze takim to dobrze ;) W NRW (Wuppertal) prym wiedzie Douglas, na
drugim koncu miasta jeszcze jest Müller. Ale w Douglasie masz doliczony
koszt reklamy w mediach (non stop) i ta ichnia piekna torebeczke :P
Ale jest jeszcze truskawa w Hong Kongu ;)

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

[chwalę] Cream Glam Shine L'Oreal
Kto zna dobrego dermatologa w Opolu?
farbowanie a ceny farb