strefa bezclowa

1. Data: 2002-08-20 11:33:14

Temat: strefa bezclowa
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos sie orientuje jakie kosmetyki (oprocz perfum) mozna kupic w strefie
bezclowej (Znojmo)? I czy ceny rzeczywiscie nizsze?

Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-08-20 11:54:04

Temat: Re: strefa bezclowa
Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetta naskrobał(a)

> Witam
>
> Czy ktos sie orientuje jakie kosmetyki (oprocz perfum) mozna kupic
> w strefie bezclowej (Znojmo)? I czy ceny rzeczywiscie nizsze?

nie byłam ostatnio w żadnej, ale z własnego doświadczenia wiem, że kosmetyki
są tam na pewno tańsze. Ja kupowałam zawsze perfumy i wody toaletowe (dla
przykładu: woda Davidoff cool water dla kobiet 150 ml była o ok. 100 zł
tańsza niż w perfumeriach)

pozdrawiam,
Niesia
mama Grzesia,
żona Sqrczaka

1. Data: 2002-08-20 12:09:14

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy ktos sie orientuje jakie kosmetyki (oprocz perfum) mozna kupic w
strefie
> bezclowej (Znojmo)? I czy ceny rzeczywiscie nizsze?

Potwierdzam. Ilekroc mam okazję znalezc sie w takiej strefie rowniez zawsze
korzystam i kupuje wody toaletowe lub perfumowane.Są tańsze.Niestety innych
kosmetyków nie kupowałam, ale z tego co zauwazylam to nie ma ich w duzej
ilosci i wyborze. Dominuja perfumy i wody.
W Znojmo bylam, ale towar tam dostepny nie zachwycil mnie. Byc moze sklepow
bezclowych jest tam wiecej , a nas zaprowadzono do niekoniecznie najlepiej
zaopatrzonego:-((
Wg mnie najlepsze sa sklepy na lotniskach - duzy wybor. Z tych w ktorych
dane mi bylo poczynic zakupy polecilabym-na lotnisku w Alanyi i Monastyrze.
Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-08-20 12:18:25

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg mnie najlepsze sa sklepy na lotniskach - duzy wybor. Z tych w ktorych
> dane mi bylo poczynic zakupy polecilabym-na lotnisku w Alanyi i
> [...]
Zgadza sie, te 2 lotnisk ato jedne z lepiej zaopatrzonych, lepiej niz to w
Berlinie n aTegel swego czasu
No i ostrzezenie, jak chcecie cos kupic n alotnisku w HUrghadzie, to tylko
alkohol bo z resztą kruchutko i to bardzo :((((

1. Data: 2002-08-20 12:25:52

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Czy ktos sie orientuje jakie kosmetyki (oprocz perfum) mozna kupic w
strefie
> bezclowej (Znojmo)? I czy ceny rzeczywiscie nizsze?

ostatnio przekraczalam polsko-litwewska granice w Budziskach i sklep nie
powiem byl calkiem niezle zaopatrzony. pomijac alkohol i wody, ktorych
ogromne ilosci byly, to zauwazylam tez mnostwo kolorowki diora i chanel -
nic nie kupowalam, wiec ceny mnie nie interesowaly, ale napewno bylo tanio.
jedyne co sobie przypominam to Kenzo pour homme 100ml 140 zl.

mag.

1. Data: 2002-08-20 12:29:09

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i ostrzezenie, jak chcecie cos kupic n alotnisku w HUrghadzie, to tylko
> alkohol bo z resztą kruchutko i to bardzo :((((

Dodam moze jeszcze, ze jak ktos mialby okazje byc w Andorze to tez polecam.
Sklepow mnostwo a i wybor chyba najwiekszy jaki widzialam.

Ela

1. Data: 2002-08-20 12:51:00

Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia naskrobał(a)

to ja do tych lotnisk co zostaly wymienione dorzucam lotnisko w Zurichu.

Niesia
mama Grzesia
żona Sqrczaka

1. Data: 2002-08-20 13:28:26

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Wg mnie najlepsze sa sklepy na lotniskach - duzy wybor. Z tych w ktorych
> dane mi bylo poczynic zakupy polecilabym-na lotnisku w Alanyi i

Ojej-teraz dopiero zauważylam swoja pomyłkę-chodzi oczywiście o lotnisko w
Antalyi, a nie w Alanyi.
Ela

1. Data: 2002-08-20 14:41:43

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie wrote:

> jedyne co sobie przypominam to Kenzo pour homme 100ml 140 zl.

To taniej niż na Okęciu w Warszawie.

--
GABi

1. Data: 2002-08-20 15:21:13

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos sie orientuje jakie kosmetyki (oprocz perfum) mozna kupic w
strefie
> bezclowej (Znojmo)? I czy ceny rzeczywiscie nizsze?

strefa strefie nierowna. podobno najwieksza strefa bezclowa jest we
frankfurcie. a dla ciekawostki podam, ze strefa w wwie jest o wiele
lepiej zaopatrzona niz ta w paryzu. natomiast wszedzie widzialam
kolorowe i pielegnacyjne kosmetyki firm typu chanel, dior itp.

jest duzo taniej - cieszmy sie tym, poki nie wstapimy do UE - wtedy
strefy bezclowe znikna.

warto tez pamietac, ze sklepy w strefach czesto maja promocje - i tak
perfumy duzo tansze i tak dzieki strefie, maja jeszcze np. 20-30%
obnizki. tak widzialam w zeszlym roku w paryzu cerrutti damskie (ten
najnowszy zapach).

vichy-gluco block-czy jeszcze produkuja?
W Polityce...
Sprzedam SOLARIA do opalania.
eh...strona grupy;)
Re: lampa UV