stres a uroda

1. Data: 2004-06-05 21:43:52

Temat: stres a uroda
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny powiedzcie mi czy stres ma duze dzialanie na urode??
ostatnio mialam wiele okazji do stresowania sie i zauwazylam,ze od zimy mam
problem z paznokciami i wlosami.paznokcie zaczely sie rozdwajac i lamac oraz
rosnac wolniej a wlosy przetluszczac sie szybciej i pojawil sie problem z
lupiezem....i tak sie wlasnie zastanawiam czy to wlasnie przez to?a moze to
po prostu za malo witamin i mineralow po zimie??jednak ostatnio duzo jem
mlodych warzywek i owockow,witaminy lykam i co??nic a nic nie pomaga...rece
opadaja...ehhh macie moze jakies sposoby na takie oto problemy??i jak jest z
tym stresem??
pozdrawiam:*
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-06-05 21:47:58

Temat: Re: stres a uroda
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ wrote:

> [...]
> opadaja...ehhh macie moze jakies sposoby na takie oto problemy??i jak jest z

Oj, na pewno. Ja od stresu nawet bez zmieniania nawykow zywieniowych
natychmiast zaczynam trzymac wode, skora mi szarzeje, a pod oczami robia
sie since. O wlosach juz wole nie wspominac ~_~

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-06-05 21:48:23

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziewczyny powiedzcie mi czy stres ma duze dzialanie na urode??

tak, bardzo.
zaburza równowagę hormonalną- skutkiem może byc np zwiększone
przetłuszczanie skóry/włosów, łupież
może spowodować nadwrażliwość skóry, "szarość" cery; zaostrza wiele chorób
skórnych
słaby stan paznokci też dałoby się wytłumaczyć dłuższym stresem: stres
(hormony stresu) powoduje zwężenie naczyń krwionośnych-> skóra jest gorzej
ukrwiona, czyli gorzej odżywiona. nie tylko skóra- dotyczy to też paznikci i
wlosów.

1. Data: 2004-06-06 08:26:42

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" napisała w wiadomości
> [...]
pomaga...rece
> opadaja...ehhh macie moze jakies sposoby na takie oto problemy??i jak jest

moj organizm juz zupelnie dziwnie na stres reaguje
dostaje uczulenia w okolicy lokci-duze czerwone plamy
kiedys nie wiedzialam dlaczego ale juz sie dopatrzylam zaleznosci-kiedy sie
denerwuje pojawiaja sie dosc mocno czerwone :[
wiec niestety caly ogranizm reaguje na stres :]
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-06-06 14:52:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"teia^^" <t...@N...pl> wrote in message news:c9terr$d5i$1@news.onet.pl...
> dziewczyny powiedzcie mi czy stres ma duze dzialanie na urode??

oczywiscie. chyba z kilka miesiecy temu byl nawet o tym
artykul w Twoim Stylu "stres to pryszcz", mowiacy
wlasnie o wlpywie stresu na urode (tym negatywnym niestety).
u mnie sie to potwierdza, kazdy stres objawia sie
na mojej twarzy w postaci pryszczy wlasnie :((,
wlosy i tak myje codziennie, wiec nie wiem czy maialbym je
przetluszczone, a i na paznokciach, tak jak u ciebie
stres wywiera swoje pietno.

iwon(k)a

1. Data: 2004-06-06 18:52:05

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

teia^^ wrote:
> dziewczyny powiedzcie mi czy stres ma duze dzialanie na urode??

Oczywiście, że ma! Wpływa bardzo niekorzystnie na stan cery, co więcej, może
być nawet przyczyną trądziku.

> [...]
> szybciej i pojawil sie problem z lupiezem....i tak sie wlasnie
> zastanawiam czy to wlasnie przez to?a moze to po prostu za malo

Bardzo prawdopodobne.

> jednak ostatnio duzo jem mlodych
> warzywek i owockow,witaminy lykam i co??nic a nic nie pomaga...rece
> opadaja...ehhh macie moze jakies sposoby na takie oto problemy??i jak
> jest z tym stresem?? pozdrawiam:*

Kontynuuj terapię witaminową, pij dużo wody mineralnej i unikaj stresu. Może
warto też zmienić stosowane kosmetyki?

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-09 23:11:04

Od: Wiol <w...@B...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> Kontynuuj terapię witaminową, pij dużo wody mineralnej i unikaj stresu. Może
> warto też zmienić stosowane kosmetyki?

proponuje tez poswiecic wiecej czasu na rozluznienie sie, np. spacery-
swieze powietrze dobrze Ci zrobi. osobiscie polecam rowniez joge i
masaze. naprawde dziala.

pozdrawiam
Wiol

henna?