strona Ustronia

11. Data: 2001-08-07 20:53:02

Temat: Re: strona Ustronia
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lori napisał(a):

> Robert napisał:

Chyba to ja pisałem :-))

> zawsze miałem pretensję do mamy, że w gorącej wodzie mnie kapała;-)

he he he :-))

> A tak poważnie:
> nikogo nie chciałem popędzać. Tym bardziej społecznika. Moje "upominanie
> się" wynika z tego, że korzystam z modemu i łącząc się z siecią liczę na to,
> że w ciągu 6, 12, itp minut zdąże zrobić to i owo. Ostatnio bardzo mi
> zależało na zobaczeniu zdjeć, i jakby nie było ;-)) łączyłem się "na
> darmo";-)) stąd moje, nie tyle ponaglenia, co żal, że jeszcze "tego" nie
> ma;-)

Ok Ok - tłumaczą się winni ;-))
A zkąd masz to "darmo" -- ja też tak chcę z domu :-((

> wow;-)

około 300 zdjęć - bdzie na co patrzeć, i za co płacić :-))

> --
> Pozdrawiam
> Lori
> "...piszę maile, więc jestem..."

No właśnie - toć to Mój podpis, skąd się on tutaj wziął :-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

12. Data: 2001-08-08 13:09:55

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Szymczak" <r...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam.

Robercie jesteś gigant jak pisał już o Tobie rok temu
po zakończeniu U2000 Piotr Piotrowicz:

"Gigant! Gladiator! Iron Man! Ten człowiek jest
w stanie przetrwać wszystko... nawet 4 kawy
(w ciągu 2 godzin) i 3,4,5... x dżin+tonik ;-)"

Zrobiłeś ogromną pracę dając nam sprawozdanie z "Ustroń 2001" - chylę
czoła:-)

pozdr. - Józek
-------------------------

13. Data: 2001-08-08 19:10:44

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> [...]
> (w ciągu 2 godzin) i 3,4,5... x dżin+tonik ;-)"
>
> Zrobiłeś ogromną pracę dając nam sprawozdanie z "Ustroń 2001" - chylę

Ja też - padam do stóp !!!

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

14. Data: 2001-08-08 20:37:56

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):
> Ja też - padam do stóp !!!

Jacek !!! Bo się policzymy... ;)))P Przestańcie mnie wszyscy chwalić bo
pozbieram swoje zabawki i przeniosę się do innej piaskownicy ! ;)

A teraz poważnie: skończyłem dział zdjęć i podpisy do nich. Niestety,
nie wszystkich uczestników potrafiłem zidentyfikować. Czasami brakowało
mi pomysłu na jakiś mądrzejszy podpis. Tak więc proszę wszystkich o
pomoc w uzupełnieniu podpisów, tam gdzie się pomyliłem lub wyraziłem
swoją niepewność co do mojej pamięci.

Pozdrawiam Was,

15. Data: 2001-08-08 20:52:57

Od: "Lori" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

| Chyba to ja pisałem :-))

rzeczywiście;-) wybacz!!;-))

Lori
"...piszę maile, więc jestem..."

| he he he :-))

| Ok Ok - tłumaczą się winni ;-))
| A zkąd masz to "darmo" -- ja też tak chcę z domu :-((

| > |

| około 300 zdjęć - bdzie na co patrzeć, i za co płacić :-))

| > |

| | http://www.proinfo.pl/jacek.k |

16. Data: 2001-08-09 19:24:37

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lori napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> rzeczywiście;-) wybacz!!;-))

Nie ma czego !!!!
Teraz marsz na http//www.proinfo.pl/ustron2001 i tracić cenne impulsy :o)

Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |

przemodelowanie mózgu
co z nowym programem PFRON?
Ulgi ?
Autobus
KPON..było...:Re: SamiSobie-prawo-mam pytanie