strona grupowiczow

1. Data: 2001-06-29 20:38:19

Temat: strona grupowiczow
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

na czym stanela dyskusja sprzed 1,5(?) roku na temat publikowania
wspolnej strony o roslinach. Usilowalem wlasnie odszukac ten watek w
archiwum, ale zmieklem.

pozdrawiam wszystkich

Andrzej

2. Data: 2001-06-30 08:36:56

Temat: Re: strona grupowiczow
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Chyba na tym, ze powstala strona grupy :-) http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2001-06-30 20:02:09

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

o ile pamietam, "Ogrody" juz wtedy byly, a chodzilo o wspolne
przedsiewziecie typu "encyklopedia roslin". Robal i Basia moze cos
pamietaja? No, ale z drugiej strony jesli nikt nic nie wie, to znaczy,
ze stanelo na niczym.

pozdrawiam

Andrzej

4. Data: 2001-07-02 08:12:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Paplinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3B3E3040.71CF1D2E@poczta.onet.pl...
> [...]
> przedsiewziecie typu "encyklopedia roslin". Robal i Basia moze cos
> pamietaja? No, ale z drugiej strony jesli nikt nic nie wie, to znaczy,

Andrzej Opejda od czasu do czasu publikuje różne artykuły na swojej stronie,
ale robi to na własną rękę. Jakoś nikt się nie zdeklarował do
systematycznych działań.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2001-07-12 13:22:31

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Paplinski wrote:

> [...]
> przedsiewziecie typu "encyklopedia roslin". Robal i Basia moze cos
> pamietaja? No, ale z drugiej strony jesli nikt nic nie wie, to znaczy,

Mi to ciagle pelza po robalowym lbie, ale czasu nie bylo. Teraz mam czas
(tzn. troche, bo wprawdzie jestem na zwolnieni, ale doktorat mam na lbie),
ale lapa jeszcze w gipsie troche tkwi i nie za wygodnie sie pracuje. Mam
juz pomysl, jak ma totoj wygladac, nawet powoli zaczynam skany z negatowow
robic i moze na dnoiach zaczne cos dzialac (musze tlyko ustalic, na jakim
serwie ja umiejscowie).
Jak chcesz wspolpracowac, to pwoiedz, jaka robota Ci najbardzije lezy.

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2001-07-12 15:36:13

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):

> [...]
> serwie ja umiejscowie).
> Jak chcesz wspolpracowac, to pwoiedz, jaka robota Ci najbardzije lezy.

Przepraszam, że się wcinam, na komputerach się nie znam, ale nt. winorośli
możecie oboje na mnie liczyć.
Pomysł wart jet zachodów. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2001-07-12 16:01:05

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Przepraszam, że się wcinam, na komputerach się nie znam, ale nt. winorośli
> możecie oboje na mnie liczyć.
> Pomysł wart jet zachodów. :-)

Nie trzeba sie znac. Wystarczy opracowac materail (teskt, troche zdjec - tekst
ma byc taki, zeby kazdy gamon' zrozumial).

Pozdrawiam,
robal.

Zywoplot jak z bajki
Lista na temat NUMER 152