strona grupy

1. Data: 2002-08-03 21:07:08

Temat: strona grupy
Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie co Wy na to? A moze juz jest tylko ja o tym nie wiem? :(
Moge sie podjac zadania, wiec pytam kto jeszcze moze pomoc?
Znalazly by sie tam artykuly- wyszperane z sieci, ciekawsze watki z grupy,
faq, netykieta, kto by chcial to info o uczestnikach:)
Czekam na opinie.
Pozdrawiam, SkorpioGirl

1. Data: 2002-08-03 21:18:52

Temat: Re: strona grupy
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znalazly by sie tam artykuly- wyszperane z sieci, ciekawsze watki z grupy,
> faq, netykieta, kto by chcial to info o uczestnikach:)

Bardzo mi sie podoba ten pomysl :) I zglaszam sie na ochotniczke do pomocy.

K.

1. Data: 2002-08-03 21:19:27

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grupy,
> faq, netykieta, kto by chcial to info o uczestnikach:)

nie ma na pewno:) ja jestem bardzo zaaaa, natomiast od strony
informatycznej jestem absolutnym laikiem - brakowalo mi takiej grupy i
postanowilam ja zalozyc - kilka zyczliwych osob mi pomoglo, dalo
konstruktywne rady i opinie i tak oto grupa kwitnie imponujaco:)

strona naszej grupy - super pomysl, ale ja nie umiem go zrealizowac:)

1. Data: 2002-08-03 21:22:27

Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SkorpioGirl <s...@n...no-spam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aihgjt$njg$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Znalazly by sie tam artykuly- wyszperane z sieci, ciekawsze watki z grupy,
> faq, netykieta, kto by chcial to info o uczestnikach:)
Jestem za! I mogę pomóc (od strony informatycznej również).
pozdr.
H.
-
Najlepsze strony Avonu - www.avonwroclaw.prv.pl
-

1. Data: 2002-08-03 21:30:41

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazly by sie tam artykuly- wyszperane z sieci, ciekawsze watki z
grupy,
> faq, netykieta, kto by chcial to info o uczestnikach:)

tak sobie mysle - fajnie by bylo zrobic rankingi fryzjerow,
kosmetyczek, kosmetykow itd, tylko jak odroznic opinie od nieuczciwej
reklamy? chmm... ale fajnie by bylo cos takiego miec, bo ja np. nie
pojde do przypadkowego fryzjera, tylko zawsze podpytuje kolezanki i
dopiero ide do poleconego. czesto tez jest tak z kosmetykami...

1. Data: 2002-08-03 21:30:57

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> napisał w wiadomości
> [...]
> Znalazly by sie tam artykuly- wyszperane z sieci, ciekawsze watki z grupy,
> faq, netykieta, kto by chcial to info o uczestnikach:)

Tez jestem za - stron o urodzie nigdy nie za wiele. Chetnie pomoge ale
raczej pisze w wordzie niz w html-u...
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-04 09:01:50

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znalazly by sie tam artykuly- wyszperane z sieci, ciekawsze watki z grupy,
> faq, netykieta, kto by chcial to info o uczestnikach:)

Ja tez jestem ZA (rekoma, nogam i czym sie da).
I tez chetnie pomoge w miare mozliwosci. A jak sama nie bede umiala
zatrudnie mojego kumpla, speca w tej dziedzinie. :)))
Pozdrawiam

Anetta

Bezpłatny dobór makijażu!!!
Avon - dlaczego taki modny?