strona mruwy???

1. Data: 2002-06-24 15:48:24

Temat: strona mruwy???
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
czy ja cos przeoczylam, czy cos sie pospulo, czy zwyczajnie mruwa
zlikwidowala stronke?

Pozdrawiam
Aga (Bielsk Podlaski)

1. Data: 2002-06-24 16:08:17

Temat: Re: strona mruwy???
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agus <g...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af7eoe$197$...@n...tpi.pl...
> Witajcie,
> czy ja cos przeoczylam, czy cos sie pospulo, czy zwyczajnie mruwa
> zlikwidowala stronke?

Heja!
Mruwa czasowo zawiesiła działanie stronki.. a to w związku z prawami
autorskimi.. Stronka wróci.. pewnie jakoś w lipcu.. jak będe miała więcej
wolnego czasu, aby sie tym zająć.. ale napewno nie będzie ogólnodostępna jak
to było do tej pory..

pozdrówki..

mruwa
(toruń)

1. Data: 2002-06-24 17:17:25

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mruwa" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wolnego czasu, aby sie tym zająć.. ale napewno nie będzie ogólnodostępna

Czyzbys miala jakies klopoty? Pytam, bo zamierzam zamiescic na mojej stronie
schematy moich prac i nie wiem, czy to przejdzie... Prawnie...

Pozdrawiam - Anka

1. Data: 2002-06-24 18:08:05

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asik (A. Sikora) <a...@s...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:af7k2g$17n$...@n...onet.pl...

> [...]
stronie
> schematy moich prac i nie wiem, czy to przejdzie... Prawnie...

Hm.. dostałam jeden nieciekawy mail... początkowo się tym nie przejęłam..
ale po małym 'wywiadzie'.. na ten temat.. dałam za wygraną... Ale jesli Ty
zamierzasz umieszczać.. schematy tego, co sama zrobiłaś.. no to chyba nie
powinno być żadnych problemów.. bo w ten sposób.. to nikt by nic nie mógł
nawet się pochwalić tym, co zrobił... Ja po prostu miałam zdjęcia tego, co
nie moje...

mruwa...

1. Data: 2002-06-24 20:21:20

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet się pochwalić tym, co zrobił... Ja po prostu miałam zdjęcia tego, co

Jakas baba ci robila wymowki, ze zamiescilas zdjecie jej pracy??? Od nas z
grupy???
A to maupa!!!!

Anka

1. Data: 2002-06-24 20:34:32

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asik (A. Sikora) <a...@s...net.pl> w wiadomości do grup d
yskusyjnych napisał:af7ura$lvg$...@n...onet.pl...

> [...]
Ty

> Jakas baba ci robila wymowki, ze zamiescilas zdjecie jej pracy??? Od nas z

Nieeeeeee.. spokojnie.. hiihihi.. nie od nas z grupki.. :).. Pani Ellen Ma
urer-Stroh.. wszystkim zapewne dobrze jest znana jej stronka.. w sumie to
jestem sama sobie winna.. bo nie napisałam wcześniej do niej o zgodę.. Nio,
ale teraz to już po ptokach..

pozdrówki...

mruwa...

1. Data: 2002-06-24 21:49:42

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

mruwa wystukała w wiadomości <af803o$jkv$1@news.tpi.pl>:

> [...]
> jestem sama sobie winna.. bo nie napisałam wcześniej do niej o zgodę.. Nio,

Ani nie przeczytałaś, że wyraźnie sobie _nie życzy_ kopiowania swoich wzorów na
innych stronach? Ech, ludzie, myśleć!

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-06-24 21:57:37

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakie są szanse na znalezienie się w grupie szczęśliwych, którzy będą
mieli dostęp?
Bo mnie też ostatnio brakuje twojej strony. Bardzo się stęskniłam.

Pozdrawiam
Ela0626
(Warszawa)

1. Data: 2002-06-24 22:03:44

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jo'Asia <J...@r...art.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a...@s...hell.pl...

Ma
Nio,

> Ani nie przeczytałaś, że wyraźnie sobie _nie życzy_ kopiowania swoich
wzorów na
> innych stronach? Ech, ludzie, myśleć!

Mała uwaga.. na stronce nie miałam wzorów!

mruwa..

1. Data: 2002-06-24 22:27:47

Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ela0626 <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af85qu$66j$...@n...onet.pl...
> A jakie są szanse na znalezienie się w grupie szczęśliwych, którzy będą
> mieli dostęp?
> Bo mnie też ostatnio brakuje twojej strony. Bardzo się stęskniłam.

Chciałam ją zrobić na użytkownika i hasło.. takie jakie są na serwerku..
czyli jak ktos ma swojego użytkownika na serwerku.. to przez to samo wejdzie
na stronkę... tylko się okazało, że to nie takie proste.. a już napewno sama
sobie z tym nie poradzę... więc bede musiała jeszcze kumpla do tego w jakiś
sposób 'zagonić'.. Ostatecznie będzie jedno hasło.. ale takiego rozwiązania
bym zbytnio nie chciała..

pozdrówki..

mruwa..

Schemat na żabkę
[ SPAM] PILNIE sprzedam działki nad morzem ŚMIECHÓW 8.50 ZŁ - m/kw 1344, 1045, 1058,1104, 1046 m/kw
cos dla milosnikow linuxa :)
obrazek Matka na serwerku
Czy znacie te wzorki?