serwetki na drutach

1. Data: 2002-06-24 15:42:58

Temat: serwetki na drutach
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzucam początek z obiecanych serwetek na drutach (z książeczki
W.Tuszyńskiej). Co prawda obiecywałam już baaaardzo dawno, ale jak tak nie
lubię skanowania. Reszta za kilka dni.

Może ktoś mi wyjaśni, jak trzymać 4 druty w łapie, żeby któryś nie uciekał?
Nigdy mi się to nie udało. A serwetki na drutach są takie ładne.
Życzę miłego robótkowania.
Ela0626
(Warszawa)

1. Data: 2002-06-24 17:44:42

Temat: Re: serwetki na drutach
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ela0626 <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af7fno$lv9$...@n...onet.pl...
> [...]
uciekał?
> Nigdy mi się to nie udało. A serwetki na drutach są takie ładne.

czterech na raz to niewprawna osoba nie da rady, choćby zdechła z tymi
drutami, ale jak się kiedyś uczyłam rękawiczek czy skarpetek, to brałam
plastikowe druty i włóczka mniej zjeżdża, naprawdę :)

wkn

1. Data: 2002-06-24 19:17:20

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Może ktoś mi wyjaśni, jak trzymać 4 druty w łapie, żeby któryś nie
uciekał?
> Nigdy mi się to nie udało. A serwetki na drutach są takie ładne.

A nie mozna robic serwet na drucie z zylka ( nie znam sie na serwetach) ?
Trzymasz w rece tylko 2 druty oczywiscie, 3 z tych 4 zostaw w spokoju:), nie
mozna robic zbyt luzno, bo rzeczywiscie robotka moze sie zsunac, ale dla
cierpliwych jest rada : na konce drutow aktualnie nieuzywanych mozna zalozyc
blokade (korek od butelki, kawalek tekturki, kulke plastikowa zdjeta z drutu
o tej samej srednicy itp) i blokowac kolejne nieuzywane 3 druty :0

Elzbieta

1. Data: 2002-06-24 19:35:15

Od: "Kasia A." <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 <e...@i...pl> napisał(a):

> Może ktoś mi wyjaśni, jak trzymać 4 druty w łapie, żeby któryś nie uciekał?

Najtrudniej jest na początku roboty, zaraz po rozdzieleniu oczek. Ja wtedy
siadam przy stole i opieram całą robótkę o blat, przerabiam kilka rzędów.
Potem już nie spada i jakoś idzie.

Pozdrawiam
Kasia
Kraków

1. Data: 2002-06-24 22:13:06

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś uczyłam się coś tam tworzyć na 4 drutach Na żyłkowych to żaden
problem. Mam w swojej szafie jakieś spódnice tak właśnie robione. Nawet
kiedyś zrobiłam spódniczkę plisowaną dla córki. Oczek było bardzo dużo, jak
to w plisowanej spódnicy. Robiłam chyba ze trzy miesiące, na drutach nr 2,5
z cienkiej włóczki. Ubrałam córkę na wizytę do babci. Siedzimy sobie
spokojnie w pokoju, dziecko w drugim, jakoś tak bardzo cichutko. Więc idę
sprawdzić, co się dzieje. A moja córka z nożyczkami w łapkach właśnie
kończyła przecinać spódniczkę. I to na ukos. Na długo odechciało mi się
robótek "drutowych".
A wracając do tematu - na żyłowych nie można robić serwetek okrągłych - zbyt
mało oczek jest początkowo. Później, gdy oczek przybędzie, to i owszem.
Najgorzej pierwsze kilka rzędów (okrążeń).
Ale chyba skuszę się kiedyś ( w bliżej nieokreślonej przyszłości) na jakiś
ładny obrus.

Dzięki za wsparcie duchowe.
Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-06-27 16:35:46

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorzuciłam do serwetek pomoc techniczną w postaci opisu tworzenia oczek i
to, co było przydatne. Reszta serwwetek w przygotowwniu.
Ela0626

1. Data: 2002-06-27 20:09:14

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorzuciłam jeszcze kilka serwetek do tego samego katalogu 2002-06-24.
Ela0626

strona mruwy???
Schemat na żabkę
[ SPAM] PILNIE sprzedam działki nad morzem ŚMIECHÓW 8.50 ZŁ - m/kw 1344, 1045, 1058,1104, 1046 m/kw
cos dla milosnikow linuxa :)
obrazek Matka na serwerku