Re: strona o higienie wzroku - gdzie?

Data: 2005-06-26 19:47:57
Temat: Re: strona o higienie wzroku - gdzie?
Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl>

casus wrote:

> mala uwaga - przegrzanie galki ocznej tez nie jest wskazane, ze wzgledu na
> naruszenie metabolizmu wewnatrz - u laryngologa moze to nic nie zrobi, u
> okulisty jednak moze.

Rozumiem, więc parę minutek, a później obrót na brzuszek (bo plecki też
trzeba opalić ;))

> Zamiast naswietlania slonecznego leczniczo uzywa sie na zamkniete powieki
> solux czerwony - ale nie jako leczenie wady wzroku, czy tez profilaktyczna
> higiena narzodu wzroku !!!

Nawet mam taką lampkę infrared do zatok, ale nie używam jej zbyt często,
bo właśnie bolą po niej trochę oczy :)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za porady i uświadomienie co do Batesa.

PS. Właśnie chyba odkrylem kolejny ciekawy dodatek do higieny wzroku.
Wczoraj wypiłem chyba z 8 kubków zielonej herbaty, wyspałem się cudownie
i oczy też mają się lepiej niż zwykle. Teraz googlam o właściwościach
tej herbatki i widzę, że zawarte w niej antyoksydanty są 100x silniejsze
niż wit. C i 25x niż wit. E co razem z działaniem odprężającym i
regulującym ciśnienie samej herbaty może być dobrym balsamem dla oczu -
o tym, że borówka czernica ze względu na swoje antocyjany jest zbawienna
dla oczu wszyscy wiedzą, ale czy ktoś badał pod tym kątem popularną
zieloną herbatkę? ;)

--
Adam Dziendziel
(odpowiadając na priva usun gwiazdki z adresu)