strona www pytanie

1. Data: 2003-01-10 11:42:51

Temat: strona www pytanie
Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Halo,
mam pytanie czy moze ktos podpowie mi adres serwisu traktujacego o
przepisach, niestety dawno nie zagladalem tam a i komputer zmienilem,

pamietam tylko ze mozna bylo serfowac po przepisach, lub sciagnac programik
(taki ?dosowy) i miec u siebie na dysku

pomocy?

pozdr

wojtek

1. Data: 2003-01-10 11:44:19

Temat: Re: strona www pytanie
Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha zapomnialbym,
a moze ktos powie kolejnemu niewiedzacemu, gdzie jest archiwum grupy, a moze
jest archiwum porzadkowane przez kogos, gdzie znajde przepisy z tej listy?

pozd

1. Data: 2003-01-10 11:51:05

Temat: ZNALAZLEM
Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlem,
przepraszam za spam abo co...

godzine szukalem, i nic, wiec napisalem do grupy, a pozniej tak jeszcze
sobie przejrzalem i ...
ZNALAZLEM

wiec dzieki

jakby co to szukalem:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/index.php3

pozdr

i dzieki darku

1. Data: 2003-01-10 12:29:10

Od: "Pipiaga" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisze o innej stronie z przepisami, ale mysle ze niezlej.
Wyprobowal kilka ich propozycji i smakowalo nam.
http://kuchnia.o2.pl/
pozdrawiam,
Aga

Łososiowy kolor łososia