studia+zaliczenie a konferencja

1. Data: 2004-02-06 18:21:52

Temat: studia+zaliczenie a konferencja
Od: "BEATRIS" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W piatek przyszlego tygodnia mam konferencje plenarna i zebranie rodzicow.
Nie jestem wychowawca zadnej klasy a mimo to dyrektor nie zgodzil sie mnie
zwolnic w tym samym czasie mam ostatnie zajecia na stiudiach /cwiczenia/,
poczas ktorych ma sie obyć zalicznie przedmiotu.
Dyrektor stwierdzil ze nie popisywal ze mna umowy o doksztalczaniu i mam
sobie wybic z glowy nieobecnosc na konferecji i zebraniu.

Czy dyrektor moze utrudniac doksztalcania?
Czy jest gdzies to uregulowane prawnie?
Jak najgorzystniej rozwiazac ta sytuacje? Czy ratuje mnie tylko L-4?

Zaznacze ze sa to studia podyplomowe a nasi wykladowcy dojezdzaja z calej
Polski i ciezko mi pozniej bedzie zdobyc zalicznie.

Pozdrawiam
Bea

2. Data: 2004-02-06 23:09:38

Temat: Re: studia+zaliczenie a konferencja
Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BEATRIS napisał:
[ciach]
> Czy dyrektor moze utrudniac doksztalcania?
> Czy jest gdzies to uregulowane prawnie?
> Jak najgorzystniej rozwiazac ta sytuacje? Czy ratuje mnie tylko L-4?
[ciach]
Jesli dyrektor Cie na te studia nie skierowal, to zapomnij, ze Cie
zwolni. L4 to rzeczywiscie chyba jedyne - niestety - rozwiazanie... No i
niektorzy dyrektorzy nie lubia miec madrzejszych od siebie pracownikow...:-)
Edytka
[edymon]

ŁYBACKA MUSI ODEJSC!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!11
CFV1: pl.soc.dzieci.starsze (glosowanie)
Zwolnienie z VAT
adresy miejsc z audycjami edukacyjnymi?