studnia

21. Data: 2006-08-01 05:07:40

Temat: Re: studnia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale to byl zart, prawda?

Poczytaj trochę, poucz się, co Ci zależy...
Pozdrawiam.mirzan

22. Data: 2006-08-01 06:26:16

Temat: Re: studnia [OT]
Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2006-08-01 06:57:02

Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Zacznij od znalezienia radiestety, aby wyznaczył miejsce gdzie kopać.
> Pozdrawiam.Mirzan

Raczej zacznij od załatwiania stosownych zezwoleń ;)

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

24. Data: 2006-08-01 06:59:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:
(...)
> hydrofor to niepotrzebna zawalidroga
> taniej i lepiej jest kupic dobra pompe
> :)
> naprzyklad http://www.allegro.pl/item11594453
> :)
> mam juz jedna taka i w aukcji tej dokupilem nastepna do drugiej studni
> :)
> z pompy takiej zasilam 4 elementy
> jesli sa to rzemieslnicze 'puszki' bo na 'wypasach' gardeny
> starcza cisnienia na 3 elementy
> :)

Czegoś nie rozumiem. mam i pompę - bezpośrednio w studni - i hydrofor
już bliżej domu w ziemiance. To hydrofor odpowiada za wyłączenie
wszystkiego, kiedy np. padnie prąd, co na wsi zdarza się całkiem często.

Urządzajac to wszystko uwzględnij, że potrzebne jest ocieplenie
instalacji, żeby zimą nie popękała.
Najpiękniejszą muzyką przed snem

25. Data: 2006-08-01 07:13:25

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Jul 2006 22:31:10 +0200, SJS <s...@w...pl> wrote:

> to byl zart, prawda? pamietam program w jakiejs telewizji na temat
>
> pewnie ogl?dasz programy dla homosovieticus typu "Usterka"

skad tyle jadu? idz lepiej swoje frustracje wyladowywac gdzie indziej.

opera for MAC OSX

26. Data: 2006-08-01 07:20:38

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Aug 2006 07:07:40 +0200, mirzan <l...@o...pl> wrote:

> Poczytaj trochę, poucz się, co Ci zależy...
> Pozdrawiam.mirzan

wlasnie ze wzgledu na naukowe podejscie i na to ze wiem na temat
radiestezji zapewne znacznie wiecej niz ty, nie wierze w te paranaukowe
bzdety. sa metody 'wiarygodnego' wyznaczania najlepszych miejsc do
odwiertow, zamiast zapraszac radiestete moze lepiej faktycznie sie pomodl?
skutek bedzie podobny a moze mniej bedzie kosztowac :D

w tym kraju wszyscy potrafia sie chyba tylko modlic i wyznaczac najlepsze
miejsca na studnie za pomoca rozdzki czy wahadelka. smiechu warte.

opera for MAC OSX

27. Data: 2006-08-01 07:30:55

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Jul 2006 23:39:36 +0200, SJS <s...@w...pl> wrote:

(...)
> jest to zbiór bzdór i nielogiczno?ci

aaa, no chyba, ze bzdÓr :D

opera for MAC OSX

28. Data: 2006-08-01 07:42:22

Od: "BHg" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grek <g...@o...pl> napisał(a):

> rozumiem, że te ceny to koszt wykopania dołu + odpowiednie wyposarzenie
(np.
> rura, pompka, etc)
>
> pozdr
> G.W.

Niestety, to goła cena samej robocizny w dodatku bez 22% vat. U mnie koszty
studni wraz z pompą w zeszłym roku wyniosły 28 tys (z vatem do zwrotu ale ty
pewnie nie będziesz go mógł sobie odliczyć) Do tego dochodzi jeszcze koszt
samej sieci nawadniającej - to juz zależy od wielkości działki.
No i pamiętaj że najpierw musisz dostać pozwolenie na kopanie studni co też
trochę kosztuje oraz że woda ze studni wcale nie jest darmowa - po uzyskaniu
pozwolenia założą ci l;icznik albo zapłacisz ryczałt. Możesz pewnie robić
wszystko na czarno, bez pozwoleń, bez licznika i bez vatu, ale...
W sumie wątpię żeby ci się to opłaciło.

29. Data: 2006-08-01 08:43:31

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gustaw H." <n...@n...nocom> napisał w wiadomości

> skad tyle jadu? idz lepiej swoje frustracje wyladowywac gdzie indziej.

bo powtarzasz nieprawdziwe informacje i to jeszcze podając szególy które
mogą mylić
nie było takiego programu
SJS

30. Data: 2006-08-01 08:44:35

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w tym kraju wszyscy potrafia sie chyba tylko modlic i wyznaczac najlepsze
> miejsca na studnie za pomoca rozdzki czy wahadelka. smiechu warte.

opowiedz to tym którzy po sześciu pustych odwiertach w końcy wzieli
radiestetę i wodę mają
SJS

suchodrzewy - pytanie dla rasowych ogrodników;-)
OT Baza
Czy ktoś uprawia Adenophorę?
tygrzyki wróciły
staw - budowa