studnia

51. Data: 2006-08-03 14:32:48

Temat: Re: studnia
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. napisał(a):
> nadal sie nie zgadzam, jesli chodzi o odbiorcow indywidualnych, [...]

Odróżnij odbiorce indywidualnego od odbiorców indywidualnych a się zgodzisz.
;-)
pozdr. Jerzy

52. Data: 2006-08-03 17:11:19

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 03 Aug 2006 16:32:48 +0200, Jerzy Nowak
<0...@m...pl> wrote:

> Odróżnij odbiorce indywidualnego od odbiorców indywidualnych a się
> zgodzisz.
> ;-)

ok, ja rozrózniam, ale watek zaczal sie od opisanej KONKRETNEJ sytuacji
uzytkownika indywidualnego. ale chyba nie ma sensu ciagnac dalej tego
watku bo wszystko zostalo wyjasnione.

opera for MAC OSX

suchodrzewy - pytanie dla rasowych ogrodników;-)
OT Baza
Czy ktoś uprawia Adenophorę?
tygrzyki wróciły
staw - budowa