stylista

1. Data: 2002-11-18 18:22:17

Temat: stylista
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

poszukuję jakiegoś w Warszawie,
czy możecie mi kogoś polecić?
Ewa

1. Data: 2002-11-18 21:19:13

Temat: Re: stylista
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...fm> napisał
> poszukuję jakiegoś w Warszawie,
> czy możecie mi kogoś polecić?

Zależy czego oczekujesz .... może trochę sprecyzuj wymagania.
Zawsze mogę polecić siebie ;-) jakby nie było jestem (też) stylistką.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-11-19 09:20:40

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Molnarko, a jestes z warszawy? ja bym rowniez bardzo chetnie skorzystala z
porady stylistki:)
chcialabym sie dowiedziec jakie ubranka bylyby najlepsze zeby podkreslic
moja sylwetke... jakos nie moge sobie ostatnio znalezc fajnych ubran:( no i
wiesz, fajnie byloby dostac rowniez kilka milych porad w kwestii wlosow,
makijazu... jak wygladaja takie spotkania ze stylistka?

pozdrawiam cieplutko,
Julianna

1. Data: 2002-11-19 09:24:44

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiesz, fajnie byloby dostac rowniez kilka milych porad w kwestii wlosow,
> makijazu... jak wygladaja takie spotkania ze stylistka?

E tak takie spotkanie... To że sama wiesz, to za mało. Trzeba takiego
stylistę zabrać ze sobą do sklepów na ciuchy...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-11-19 09:50:12

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiem, wiem. Dlatego wlasnie chcialam sie zapytac jak to cenowo wyglada...
I czy moge sie z Molnarka na takie chodzenie po sklepach kiedys umowic...
Chociaz wiesz, moze sklepy nie sa mi tak potrzebne bo ja mam sporo ciuchow
tylko nie potrafie polaczyc tego wszystkiego ze soba....

Julianna
Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ard02g$6vl$1@news.onet.pl...

1. Data: 2002-11-19 10:38:58

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chociaz wiesz, moze sklepy nie sa mi tak potrzebne bo ja mam sporo ciuchow
> tylko nie potrafie polaczyc tego wszystkiego ze soba....

Połowę wyrzucić, bo nie ta gama kolorystyczna, a reszta już się sama
połączy. ;-)

1. Data: 2002-11-19 15:27:01

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w

> Molnarko, a jestes z warszawy?

Owszem ;-)

> ja bym rowniez bardzo chetnie skorzystala z
> porady stylistki:)

Bardzo mnie to cieszy ;-)

> [...]
> wiesz, fajnie byloby dostac rowniez kilka milych porad w kwestii wlosow,
> makijazu... jak wygladaja takie spotkania ze stylistka?

Takie standardowe spotkanie (ze mną) trwa około 2-3 godzin (w domu
klientki).
Rozmawiamy o kolorystyce danej osoby (makijaż, włosy, ciuchy), fryzurze (co
pasuje a co trochę mniej, jak dbać), figurze (jak podkreślić atutu i jak
ukryć defekty), makijażu (korekty, nauka), przegląd szafy i kombinacje
ubraniowe jak najbardziej (_nie_ chodze po sklepach z klientką).
To informacja w takim duuużym uproszczeniu ;-)

Po resztę zapraszam na priva ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-11-20 11:58:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (_nie_ chodze po sklepach z klientką).

A dlaczego nie? Tak mi się wydaje, że klientce - szczególnie zapracowanej,
której potrzebne jest odświeżenie garderoby to by się właśnie przydało?
Naprawdę nie ma na to rynku?

1. Data: 2002-11-20 12:39:10

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> której potrzebne jest odświeżenie garderoby to by się właśnie przydało?

Głównie dlatego, że ja mam całkiem inną pracę zarobkową a wizażowanie
traktuję jak swego rodzaju hobby albo "misje" (choć mam uprawnienia i
praktykę to zawód wykonuje całkiem inny).
Nie chcę (ja MOLNARka) więc na to poświęcać zbyt wiele czasu - a takie
chodzenie po sklepach jest niestety czasochłonne.

I jeszcze jedna rzecz - naprawdę stosunkowo mało jest takich klientek -
które jednak by sie na to zdecydowały (bo to konkretne pieniądze kosztuje) -
a to już wiem od koleżanek po fachu, które robią to zawodowo.

pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-11-20 12:56:49

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kosztuje) -
> a to już wiem od koleżanek po fachu, które robią to zawodowo.

A ile Twoim zdaniem kosztuje latanie po sklepach za godzinę?
Kiedyś widziałam w gazecie jakieś abstrakcyjne liczby. Moja znajoma
wizażystka też zasadniczo po sklepach nie lata, więc nie wiem, jakie ma
stawki...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl