styropian i myszy

1. Data: 2006-09-03 08:14:10

Temat: styropian i myszy
Od: "Peter" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Własnie sobie docieplołem domek i stwierdzam ze niestety od srodka mam
dostep do styropianu (krzywe sciany i dach) i sie zastanawiam sie czy mi sie
myszy nie dostana do srodka. w związku z tym parę pytan:
1. Czy zagrozenie myszami które zjedza styropian jest takie powazne i co
potrafia zrobić ze styropianem.
2. Jak sie zabezpieczyć: rozłozyc trutke czy rozwalic kawałek juz zrobionego
ocieplenia i położyć jeszcze raz ?
3. Czy sa i jaki jakies srodki odstraszajace myszy , zapachy itp ?

Dzieki za wszystkie sugestie

Peter

2. Data: 2006-09-03 09:08:50

Temat: Re: styropian i myszy
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Peter <k...@p...onet.pl> wrote:

> 1. Czy zagrozenie myszami które zjedza styropian jest takie
> powazne i
> co potrafia zrobić ze styropianem.

Jeśli mieszkasz w myszowych okolicach (wieś, las itp.), to tak,
jest poważne.

> co potrafia zrobić ze styropianem.

Zniknąć go na całkiem sporej przestrzeni.

> 2. Jak sie zabezpieczyć: rozłozyc trutke czy rozwalic kawałek
> juz
> zrobionego ocieplenia i położyć jeszcze raz ?

Trutka na pewno, co do rozwalania - nie wiem, dość to drastyczny
krok by był, może jakoś dałoby się zabezpieczyć te miejsca, gdzie
jest dostęp do styropianu?

> 3. Czy sa i jaki jakies srodki odstraszajace myszy , zapachy
> itp ?

Kot najlepszy.

J.

3. Data: 2006-09-03 10:16:14

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kot najlepszy.

Potwierdzam :) Myszy trzymają się z daleka.

4. Data: 2006-09-03 16:07:16

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy rodziców w domku leśnym ocieplonym styropianem miał kunę. Ponieważ
dach był spadzisty od samej ziemi zwierz nie miał problemów z wejściem. Za
to nie lubił ludzi co okazywał obsikiwaniem. Przez deski stropu ciekło jak
się patrzy ;)

--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Okręt", "Szatański interes", "Wieki Światła", "Cosmonaut's

problem z dozownikiem soli w zmywarce
Jakie meble kuchenne?
wegiel do drewno - porownanie
Czy to mozliwe?