suche włosy

1. Data: 2003-05-10 15:13:27

Temat: suche włosy
Od: "Paula" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem z włosami. Otóż kiedyś były przetłuszczające się więc używałam
szamponów i odżywek zapobiegających temu, lecz od kilku miesięcy problem
odwrócił się i teraz mam włosy suche (wręcz przesuszone). Obecnie stosuję
szampon+odżywka Dove (do włosów suchych i zniszczonych) i szampon Elseve
(taki w pomarańczowej butelce, do wygładzenia włosów), jednak stosowanie ich
nie daje zupełnie rezultatu. Stosowałam również "domowe metody" tj.maseczka z
żółtka, olejku rycynowego, ale też rezultatu nie było.Odżywki Ziaji też
niewiele pomogły. I tu jest moje pytanie jakich szamponów i odżywek powinnam
używć aby moje włosy nie były sianowate. (włosy mam do ramion, ale myślę o
ścięciu celem ich regeneracji, włosy falują się, ale jakoś dziwnie bo tylko z
przodu, tył jest natomiast prawie że prosty).
Mam jeszcze pytanie odnośnie "jedwabiu w płynie" gdzie mogę go dostać w Wawie
i w jakiej cenie?? Dzięki za pomoc,
pozdrawiam, Paula

1. Data: 2003-05-10 15:48:23

Temat: Re: suche włosy
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie do Dove nie moge przekonac - jakies mialam po nim matowe wlosy:(

Wyprobuj szampon nawilzajacy Palmolive - mnie odratowal wlosy przesuszone po
rozjasnianiu. No i polecam serie Joanny - zwlaszcza odzywke-maske Pantivit z
mleczkiem ryzowym i prowitamina B5. Rzeczywiscie regeneruje i nawilza.

No i smialo tnij wlosy, nie ma to jak krotka fryzurka na lato:))

pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-05-10 20:56:12

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może odżywka Wax?
A tak ogólnie, to przy suchych włosach najlepiej chyba sprawdzają się
odżywki bez spłukiwania.

PRACA DLA MANIKIURZYSTKI -LUBLIN - troche OT
opalanie
chwale: super blyszczyk
jeszcze raz o petrole
podsinione oczy a sport