[suknia] Jak Wam się podoba?

1. Data: 2004-10-03 18:46:17

Temat: [suknia] Jak Wam się podoba?
Od: "Edit" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak Wam się podoba ta suknia ślubna?
www.suknie-slubne.w.pl

Uszyła ją moja mama, ale Klientka się rozmyśliła (tzn. ze ślubu, a nie z
sukni ;)). Zaliczki nie było, więc zostałyśmy na lodzie. Zastanawiamy się,
czy jest ładna, bo mamcia uszyła już tyle sukien, że te rzeczy nam się po
prostu opatrzyły (ja do ślubu pewno pójdę w spodniach... ;)) Co Wy na to?
Zależy nam na szczerej opinii...

Dziękuje, pozdrawiam i przesyłam całusy.
Edit.

PS. Gdybyście słyszały, że ktoś idzie do ślubu podsuńcie mu linka - a nuż
się spodoba...
Jeszcze raz dzięki.
E.

1. Data: 2004-10-03 19:15:13

Temat: Re: [suknia] Jak Wam się podoba?
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie to cudo !!!
O cenę nawet nie zapytam.
Całe szczęście, że nie potrzebuję takiej sukni.

Krystyna

1. Data: 2004-10-04 09:25:16

Od: "karo" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prześliczna..
tylko że ja się do ślubu narazie nie wybieram..w sumie szkoda;)

pozdrawiam
Monika (3miasto)

1. Data: 2004-10-04 09:45:47

Od: "mkatarynka" <m...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem jest piękna. Szkoda, że ja już takiej nie założę... ;(
Pomijając fakt, że bym się w nią nie zmieściła... :)))))
MKatrynka

1. Data: 2004-10-05 20:03:44

Od: "Edit" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkatarynka" <m...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> Moim zdaniem jest piękna. Szkoda, że ja już takiej nie założę... ;(
> Pomijając fakt, że bym się w nią nie zmieściła... :)))))

Zmieściłabyś się - najwyżej luźniej zasznurowałybyśmy gorset... ;-)
A poza tym zawsze można uszyć nową "na rozmiar".

Dziękuję wszystkim za miłe opinie. Podtrzymujecie nas na duchu. Myślałyśmy,
że ta suknia jest po prostu paskudna i dlatego nikt jej nie chce...

Pozdrawiam

E.

1. Data: 2004-10-05 21:16:16

Od: "Jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Wam się podoba ta suknia ślubna?
(tu wycinam adres strony www firmy - Jandulka)
> [...]
> Zależy nam na szczerej opinii...
> PS. Gdybyście słyszały, że ktoś idzie do ślubu podsuńcie mu linka - a nuż

Droga Edit. Ja uważam, że suknia jak suknia, natomiast reklama, którą w swoim
poście zawarłaś, jest niezgodna z zasadami naszej grupy. Chciałabym wierzyć, że
zrobiłaś to nieświadomie, ale żaden sposób nie mogę.
Jandulka
(Warszawa)

Droga Edit.

1. Data: 2004-10-05 21:16:52

Od: "lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>SORKI! CZEGOS TU NIE ROZUMIEM!
>
> Zmieściłabyś się - najwyżej luźniej zasznurowałybyśmy gorset...
> A poza tym zawsze można uszyć nową "na rozmiar".

CZY TO NIE ABY REKLAMA?

> Dziękuję wszystkim za miłe opinie. Podtrzymujecie nas na duchu. Myślałyśmy,
> że ta suknia jest po prostu paskudna i dlatego nikt jej nie chce...

JAK TO NIKT? PRZECIEZ BYLA KONKRETNA KLIENTKA, KTORA SIE PONOC
ROZMYSLILA........
SUKNIA JEST LADNA, NIE POWIEM, ALE........
NIE ROZUMIEM CZEGOS...

Zabronione jest przesyłanie spamów i komercyjne reklamowanie produktów
robótkowych

> Pozdrawiam
Lalka

1. Data: 2004-10-06 05:57:25

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jandulka" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wierzyć, że
> zrobiłaś to nieświadomie, ale żaden sposób nie mogę.

Bez przesady, dziewczyna miała problem i nam go przedstawiła. W końcu zasady
to nie przepisy prawa, których nie wolno pod żadnym pozorem łamać, a i tak
wszyscy to robią nagminnie od prokuratora do dołu.
Nie czepiajmy się drobiazgów to będzie tu dużo przyjemniej. W końcu mamy tu
sobie pomagać, to jest główny cel tej grupy.

Krystyna

1. Data: 2004-10-06 06:10:47

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

[...]

"Choćbyś mnie nawet przekonał, to i tak mnie nie przekonasz", jak mawiała
żona pewnego męża. Chętnie pomagam, ale nie cierpię być naciągana i
wykorzystywana. Reklama jest ewidentna i nieudolnie przemycona pod hasłem
"pomóż mi kochana grupo". To mi się nie podoba i już.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2004-10-06 06:51:01

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

! CZEGOS TU NIE ROZUMIEM!

> CZY TO NIE ABY REKLAMA?
>
> JAK TO NIKT? PRZECIEZ BYLA KONKRETNA KLIENTKA, KTORA SIE PONOC
> ROZMYSLILA........
> SUKNIA JEST LADNA, NIE POWIEM, ALE........
> NIE ROZUMIEM CZEGOS...
> http://www.killfile.pl/faq/pl.rec.robotki-reczne.htm

Jak jesteś taka porządna, to doczytaj, że nie piszemy drukowanymi
literami!

Zauważyłam, już że wszędzie znajdzie się ktoś, kto poprostu uwielbia się
czepiać.
Bez przesady!
Pozdrawiam,
H.