sulfacetamidum 10% - czy mozna wkropic do oka niemowlakowi?

1. Data: 2007-11-03 22:31:04

Temat: sulfacetamidum 10% - czy mozna wkropic do oka niemowlakowi?
Od: "Faraonka" <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie,
ropieje mojemu synowi (6 tyg.) jedno oczko,
starszy synus 2 latka kiedys dostal takie krople na zapalenie spojowek
czy moge mlodszemu zakropic jedna kropla?
czy jednak poczekac na wizyte u okulisty?

Faraonka

2. Data: 2007-11-03 22:50:51

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faraonka" <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fgisqe$1ti$1@news.onet.pl...
> [...]
> czy moge mlodszemu zakropic jedna kropla?
> czy jednak poczekac na wizyte u okulisty?

Sulfacetamid jest przeciwwskazany do 2 mies. życia.
U takich małych skarbów dość często występuje niedrożność kanalika łzowego,
dlatego niezbędna jest wizyta u okulisty.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2007-11-03 23:04:57

Od: "Faraonka" <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sulfacetamid jest przeciwwskazany do 2 mies. życia.
tak myslalam ze maluszek jest na to jeszcze za maly na ten specyfik,
chociarz na ulotce informacyjnej nie wspomniano w ogole od jakiego wieku
mozna podawac

> U takich małych skarbów dość często występuje niedrożność kanalika
> łzowego,
wlasciwie zaczynam to podejrzewac, poniewaz starszy syn mial ten sam problem
w wieku 6 miesiecy ... skonczylo sie czyszczeniem kanalikow

> dlatego niezbędna jest wizyta u okulisty.
juz jestem umowiona tylko myslalam ze moze ulze malcowi tymi kroplami

> Pozdrawiam
> regen

dziekuje za odpowiedz
rowniez pozdrawiam