ból pleców

1. Data: 2007-11-04 06:29:58

Temat: ból pleców
Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Jestem tu nowy i zajrzałem bo mam od pewnego czasu pewien problem z
plecami..., chyba z plecami. Ból jest od około tygodnia i jest umiejscowiony
w dolnej części pleców po mojej lewej stronie i bardziej tak jakby z boku
pleców. Ból umacnia się najbardziej gdy się np schylam. Myślalemna poczatku,
ze moze to faktycznie kregoslup ale wydaje mi sie ze to cos "w środku"
bardziej. Nie wiem cotam jest wątroba czy nerki. Nie mam pojęcia. Wybiorę
się swoją drogą do lekarza ale człowiek zaganiany. Dodam że mam 27 lat, nie
palę, alkoholu nie nadużywam..

Pozdrawiam.
Andrzej

2. Data: 2007-11-04 10:11:25

Temat: Re: ból pleców
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej W. wrote:

> [...]
> pojęcia. Wybiorę się swoją drogą do lekarza ale człowiek zaganiany. Dodam
> że mam 27 lat, nie palę, alkoholu nie nadużywam..

nikt w takim wypadku nie da diagnozy bez badania. To może być kręgosłup, czy
raczej naderwany przyczep mięśnia, może jakiś nerwoból, ale mogą też być
nery.

--
www.vegie.pl

sulfacetamidum 10% - czy mozna wkropic do oka niemowlakowi?
Co na świerzb ?
Operacja płuc
obfite miesiączkowanie
pomalowałem mpokój dekoralem :(