Wiotczenie

1. Data: 2004-04-03 16:58:47

Temat: Re: Wiotczenie
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

basic76 wrote:
> Witajcie,
>
> od jakiegos czasu jestem na iecie odchudzajacej. Zauwazylam jednak,
> ze moje cialo utracilo troche na jedrnosci. Jednakze z brzuchem czy
> posladkami mam nadzieje poradze sobie dzieki systematycznym
> cwiczeniom. Ale co zrobic ze skora na twarzy? Skora na policzkach
> obwisla i sprawa wrazenie "smutnej". Czy znacie jakis krem do twarzy,
> ktory temu zaradzi? No, a jesli cwiczenia nie pomoga i skora na
> bicepsacg rowniez bedzie brzydka? Czy na to te macie sposoby?

> [...]

Widziałam ostatnio w reklamie jakiegoś salonu kosmetycznego zabieg
"Odchudzanie twarzy". Może powinnaś się o coś takiego podowiadywać?
Na pewno kosmetyczka potrafi wykonać masaż twarzy, więc myślę, że
systematyczne masowanie powinno przynieść jakieś pozytywne efekty.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-04 17:30:33

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basic76" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakis krem do twarzy, ktory temu zaradzi? No, a jesli cwiczenia
> nie pomoga i skora na bicepsacg rowniez bedzie brzydka? Czy na to te macie
> sposoby?

Pomoga cwiczenia, na twarz tez. Kilka razy dziennie wypowiadaj wyraznie
samogloski aeiouyąę, jakbys cwiczyla dykcje. Poza tym bardzoi starannie
traktuj swoja skore na twarzy, pilingi, maseczki, kremy. Ja niczego
specjalnego nie stosowalam i skora jakos sama sie zbiegla na twarzy.
Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-04-04 18:08:27

Od: sirland <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

? Skora na policzkach obwisla i sprawa wrazenie "smutnej".
Dieta "nie jedz nic przez miesiąc"?

> Czy znacie jakis krem do twarzy, ktory temu zaradzi?
Kremy na pewno pomogą, te drogie muszą

No, a jesli cwiczenia
> nie pomoga i skora na bicepsacg rowniez bedzie brzydka?
Kremów na bicepsy nie ma?

Czy na to te macie
> sposoby?
Jak nie znajdziesz kremu to możesz poudawać, że się starasz ćwicząc.
Twarz też ma mięśnie, zapas gumy do żucia i zapędź żuchwę do roboty,
pomachaj uszami(tu akurat nie jestem złośliwy chociaż mam ubaw) itd
Ćwiczenia aerobowe powinny załatwic sprawę sylwetki bez nabierania wagi.

> Z gory dziekuje za wszystkie rady.
> Pozdrawiam,
> Basia
Pozdrawiam
Czarek

1. Data: 2004-04-04 18:10:43

Od: Beth Winter <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

basic76 wrote:

> [...]
> skora na twarzy? Skora na policzkach obwisla i sprawa wrazenie "smutnej".

Cwiczenia nie zaszkodza. Sprobuj wmasowywac swoj codzienny krem troche
dluzej, zeby uelastycznic skore.

> Czy znacie jakis krem do twarzy, ktory temu zaradzi? No, a jesli cwiczenia
> nie pomoga i skora na bicepsacg rowniez bedzie brzydka? Czy na to te macie
> sposoby?

Ja uzywalam Dr Theiss Nova Fit Body Shape Lotion, kupionego w aptece.
Wmasowywalam co wieczor. Pomoglo, a wtedy schudlam o 2 rozmiary w ciagu
miesiaca...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-05 10:37:23

Od: Majka <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja uzywalam Dr Theiss Nova Fit Body Shape Lotion, kupionego w aptece.
> Wmasowywalam co wieczor. Pomoglo, a wtedy schudlam o 2 rozmiary w ciagu
> miesiaca...

Jak to zrobiłaś? Bo ja próbuje już od 2 miesięcy i marne efekty osiągłam.

Pozdrawiam
Majka

1. Data: 2004-04-05 10:42:15

Od: Beth Winter <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:

> Jak to zrobiłaś? Bo ja próbuje już od 2 miesięcy i marne efekty osiągłam.

Schudnac czy pozbyc sie skory? To pierwsze, to byla dieta prezydencka,
glodzilam sie strasznie, plus duzo cwiczen. Wyrzeczenia, wyrzeczenia...

Potem bylo juz duzo trudniej - ostatnio jestem na 1000 kalorii dziennie
i chudne powoli, ale stale. Jakies 1,5 - 2 kg miesiecznie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-05 11:16:18

Od: "Mariola" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jeśli mogę coś zasugerować i polecić z pełną odpowiedzialnością, popartą
własnymi doświadczeniami to..........pij duuużo wody. Naprawdę to najtańszy i
najskuteczniejszy kosmetyk. Pominąwszy aspekty typu lepsza przemiana materii,
usuwanie toksyn, ma on naprawdę zbawienne działanie na skórę. Piję ok 2,5 litra
wody dziennie, mam 36 lat i z radością odkrywam efekt wzmocnienia i ujędrnienia
skóry całego ciała. Zmarszczki pod oczkami są dużo mniej widoczne, skóra na
brzuszku (2 dzieci)coraz bardziej sprężysta. Gorąco polecam i pozdrawiam życząc
sukcesów w walce z niedoskonałościami.
Mariola

1. Data: 2004-04-05 11:37:55

Od: Majka <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Schudnac czy pozbyc sie skory? To pierwsze, to byla dieta prezydencka,
> glodzilam sie strasznie, plus duzo cwiczen. Wyrzeczenia, wyrzeczenia...

A co jadłaś, prosze o wskazówki, bo chyba zastosuje tą dietę wobec
siebie. A ćwiczenia aeorobik czy bieganie? Ile razy dziennie?

pozdrawiam
Majka

1. Data: 2004-04-05 20:41:14

Od: Beth Winter <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:

> A co jadłaś, prosze o wskazówki, bo chyba zastosuje tą dietę wobec
> siebie. A ćwiczenia aeorobik czy bieganie? Ile razy dziennie?

Jadlam ta wstretna zupe z kapusty (gdzies na sieci powinien byc przepis,
Hortex to sprzedawal jako mrozona "zupe prezydencka"), pierwszego dnia
tylko owoce, drugiego tylko warzywa, trzeciego owoce i warzywa,
czwartego banany i mleko, piatego 8 pomidorow i troche chudego miesa z
grilla, szostego mieso i warzywa, siodmego warzywa i troche brazowego
ryzu. Oszukiwalam troche jajecznica bez pieczywa i gotowana na parze
kapusta z keczupem zamiast zupy, bo zupy nienawidze.

Ta dieta jest podobno dosc niezdrowa na dluga mete i ma bardzo malo
kalorii - najchetniej by czlowiek lezal i nic nie robil. Ja zmuszalam
sie do jakis 5km szybkim krokiem, pol godziny callaneticsu i troche
plywania dziennie. Nomen omen robilam to w Golubiu Kaszubskim, i
pocieszalam sie tym, ze kuracjusze z supermodnych wczasow odchudzajacych
mieli jeszcze bardziej skwaszone miny ;)

Problem byl taki, ze intelektualnie mnie to prawie kompletnie wylaczalo,
a i potem trzeba bylo uwazac na efekt jojo. Mimo wszystko wole moje
obecne 1000+ kalorii - chudne wolniej, ale skutecznie, a jak moj
organizm czegos sie domaga, to moge tego odrobinke zjesc. Domaga sie
najdziwniejszych rzeczy, sledzi w smietanie (300 kcal porcja, w sam raz
obiad) albo kapusty kiszonej z oliwa... Tez oczywiscie dopelniam to
cwiczeniami, przynajmniej 20 minut gimnastyki ogolnej, a jak wpadne w
ciag, to 5 razy w tygodniu godzina na silowni - wtedy to potrafie niezle
spasc z wagi.

Jedyna wada odchudzania to koniecznosc zmiany garderoby :) Po tej
kapuscie wydalam krocie na ciuchy. Teraz na szczescie mam zaprzyjazniony
super-lumpeks, garderobe za grosze z Marks&Spencer's, Laury Ashley i
podobnych. Tylko spodnie mnie wkurzaja - dostalam wreszcie dobra dlugosc
(chociaz byly "na wcisk"), a po dwoch miesiacach musze nosic je z
paskiem, bo inaczej spadaja...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman