super rzecz do ust!!!

1. Data: 2002-11-27 14:58:20

Temat: super rzecz do ust!!!
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu drążyłam sprawę powiększania ust - szminki.

Skończyło się to tak, że dostałam PRIMORDIALE LEVRES soin rajeunissant
visible--LANCOME . ( z lenistwa pomijam znaczki nad literami - wybaczcie)
zamiast szminki w konkretnym kolorze.
Cudo, służy do pielęgnacji ust, ma je powiększać, wygładzać i likwidować te
pionowe rowki. I działa !
Nie jest to kosmetyk ochronny, więc trzeba usta smarować czymś ochronnym
przed mrozem, ale cudo!

Sowa - zachwycona
P.S. Jedyna wada to brak polskiej ulotki, trzeba na słowo wierzyć
sprzedawczyni.

1. Data: 2002-11-27 20:07:37

Temat: Re: super rzecz do ust!!!
Od: "Szuru" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przed mrozem, ale cudo!
>
> Sowa - zachwycona
> P.S. Jedyna wada to brak polskiej ulotki, trzeba na słowo wierzyć

No ale ile kosztyje takie cudo???
Skłonna do zkupu
szuru

1. Data: 2002-11-28 10:42:08

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cudo, służy do pielęgnacji ust, ma je powiększać, wygładzać i likwidować
te
> pionowe rowki. I działa !

Naprawde wypelnia pionowe rowki na ustach?
A jak sie na tym trzyma pomadka?

Kaska (ktora szukala wlasnie czegos takiego)

1. Data: 2002-11-28 10:42:32

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szuru" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No ale ile kosztyje takie cudo???
> Skłonna do zkupu

Niestety nie wiem. Dostałam w prezencie, to głupio mi teraz drążyć.
Sowa

1. Data: 2002-11-28 14:21:41

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> te
>
> Naprawde wypelnia pionowe rowki na ustach?
> A jak sie na tym trzyma pomadka?

Paloma 3d lipstick tez je wypelnia. Naprawde to dziala. A kosztuje ok 15 zl.
:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-28 14:31:28

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> Paloma 3d lipstick tez je wypelnia. Naprawde to dziala. A kosztuje ok 15
zl.
> :-)
> Kropelka

No ale ma kolor...
A mi chodzi o cos pod pomadke.
:)
Ale to nie znaczy ze sobie nie kupie Palomy, coraz wieksza mam na nia
ochote.
Jesli wlasnie nia bylas wczoraj umalowana to bardzo ladnie wyglada i sie
trzyma:)

Kaska

1. Data: 2002-11-28 14:45:23

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ochote.
> Jesli wlasnie nia bylas wczoraj umalowana to bardzo ladnie wyglada i sie
Nia bylam umalowana
Ale wczoraj mialam pewien "myk" zrobiony. I mialam najpierw lipfinity
nalozone niesamowicie cieniutko (jaknajbardziej wytartym aplikatorem
nalozona) a dopiero na to Palome. Hehehe.. ale kombinacje;-)
W sumie dokladniej to najpierw mialam palome jak sobie w domku siedzialam na
ustach zeby sie ladnie nawilzyly (och.. jak ona nawilza ) , pozniej ja
starlam chusteczka nalozylam ta lipfinity a na to palome (zamiast tego
nawilzacza) :-)
Ale sama tez jest bardzo dobra
Oprucz stosowania jej jako pomadka jak juz mowilam stosuje ja jako swojego
rodzaju balsam. :-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-28 14:59:26

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ustach zeby sie ladnie nawilzyly (och.. jak ona nawilza ) , pozniej ja
> starlam chusteczka nalozylam ta lipfinity a na to palome (zamiast tego

Zgubilam sie!
Boze jak Ty kombinujesz!:))) kto by pomyslal ze mozna robic takie rzeczy z
pomadkami?:)))

Ale mozliwe ze to przez Lipfinity nic Ci sie nie starlo mimo, ze Ci sie
buzia nie zamykala :)))PPPPP

Kaska

1. Data: 2002-11-28 15:32:17

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mozliwe ze to przez Lipfinity nic Ci sie nie starlo mimo, ze Ci sie
> buzia nie zamykala :)))PPPPP

wrrrrrrr
zamykala sie! czasami mialam czekoladke w ustach hehehe

Moze przez to lipfinity
ale ogolnie dosc trwala jest
ja jej nakladam zawsze troche wiecej tak grubiej a ona albo sie zjada albo
wchlania nie wiem... i wyglada bardzo dobrze
i raczej sie trzyma;-)

Dzisiaj nalozylam lipfinity a na to tego inglota bordowego
do tego bordowe paznokcie i lakier hehehhe
i bordowe spodnie
i granatowa bluzka z duuuuuuuuuuuzym dekoldem hehhee.. i krutka odslaniajaca
dyskretnie troche brzuszek hehehe

i ide na spotkanie z bylym
niech mu szczenka opadnie hehehehhehe
wredota ze mnie:-)

1. Data: 2002-11-28 15:36:49

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do tego bordowe paznokcie i lakier hehehhe
> i bordowe spodnie
> i granatowa bluzka z duuuuuuuuuuuzym dekoldem hehhee.. i krutka

Bezwstydna! :))))))
I okrutna, przeciez chlopak bedzie sie nadawal do reanimacji
Pikawa mu nie wytrzyma:)))
Mialas mi napisac numer tego Inglota, napiszesz?
Jak juz wykonczysz tego biednego chlopaczyne?;)))

Kaska

Antyperspirant dla mężczyzn
talk kosmetyczny perfumowany
Farba do wlosow poszukiwana