sushi - gdzie kupic nori

1. Data: 2003-12-12 17:22:21

Temat: sushi - gdzie kupic nori
Od: Paweł Lew <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie moze czy jakas ogólnodostepna siec sklepow ma w ofercie
NORI (arkusze do sushi)?

Znalazlem tylko jeden sklep w Internecie gdzie za przesylke trzeba
zaplacic 50% ceny (15,50 produkt, 4,5 poczta i 3,5 pobranie )

Mieszkam w Rzeszowie i nie widziałem jak do tej pory sklepu ze zdrowa
zywnoscia w okolicy. A może ktos z Rzeszowian zna takowy w okolicach -
moze byc całe podkarpackie?

Z góry dzięki za sugestie...

Pawel
ktory chce zrobic zonie niespodzianke

1. Data: 2003-12-12 20:53:44

Temat: Re: sushi - gdzie kupic nori
Od: GoniaP <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Lew wrote:
> [...]
>
> Znalazlem tylko jeden sklep w Internecie gdzie za przesylke trzeba
> zaplacic 50% ceny (15,50 produkt, 4,5 poczta i 3,5 pobranie )

Ostatnio znalazlam na allegro:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=18609114 i kosztuje wiecej,
poza tym mam wrazenie, ze sprzedaje to ta sama osoba, co na stronie o
ktorej wspominasz.

Mozna jeszcze kupic na stronie: www.decare.com.pl
http://www.decare.com.pl/index.pl?page=produkty&act=
showone&id=230

Ale polecam duze supermarkety. W Warszawie wlasciwie w kazdym
hipermarkecie mozna dostac wszystko czego sie potrzebuje do wykonania
sushi.

Zycze powodzenia w szukaniu i smacznego :)
Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-12-12 22:58:24

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazlem tylko jeden sklep w Internecie gdzie za przesylke trzeba
> zaplacic 50% ceny (15,50 produkt, 4,5 poczta i 3,5 pobranie )

A nie możesz kupić tych arkuszy droższych (np. za 80 zł) ?
Wtedy procentowo przesyłka wyjdzie jakieś 10%. Czy to już jest akceptowalne
?
:))

pozdr. Robert

PS. Podam ci sposób jak zaoszczędzić aż 44% na kosztach przesyłki.
Jeśli wpłacisz tej firmie pieniądze bezpośrednio na konto (przed wysłaniem)
to odpadnie ci 3,50 za pobranie !!!
Chociaż, po namyśle... chyba to głupi pomysł.

Przecież będziesz musiał za przelew zapłacić :)

Zapach spalenizny - pomocy!!
kluski francuskie-prosze o przepis
Jak stopic 0,5 kg karmelu..?Help
tort kanapkowy, jakie masy?