suszarka do prania

1. Data: 2002-11-11 17:39:37

Temat: suszarka do prania
Od: "grzes" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam krotkie pytanie do uzytkownikow suszarek. Z tego co sie zorientowalem
generalnie na rynku sa popularne dwa rodzaje suszarek: kondensacyjne
(odparowana woda jest skraplana, ktora nastepnie sie wylewa) i ewakuacyjne
(para wodna jest odprowadzana rura na zewnatrz). Kondensacyjne sa znacznie
drozsze, ale maja te zalete, ze chyba ? nie potrzeba zadnej rury
odprowadzajacej do pary wodnej.
Prosze o opinie osob , ktor uzywaja suszarek. Ktora warto kupic? i jakiej
marki?

Pozdrawiam
Grzes

1. Data: 2002-11-11 21:22:55

Temat: Re: suszarka do prania
Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"grzes" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> odprowadzajacej do pary wodnej.
> Prosze o opinie osob , ktor uzywaja suszarek. Ktora warto kupic? i jakiej

Ja uzywam suszarki chyba kondensacyjnej. Tyle, ze mozna wode wylewac ze
zbiornika lub odprowadzac rurka do kanalizacji. Mnie sie nie chcial rurki
wkladac do odplywu wiec wylewam wode. Raz na suszenie trzeba zbiornik (chyba
4 l) oproznic bo jak nie to sie zatrzymuje i piszczy. Mam jakiegos Bauknehta
i jestem z niej super zadowolony. Urzadzenie nie moze byc tanie w
uzytkowaniu (tego jestem prawie pewien po ilosci ciepla jakie wydziela) ale
jest swietne na codzien. Praktycznie zapominasz o wiszacym praniu. Tylko
najdelikatniesze rzeczy wisza na sznurku ale to tez raczej z przekory i
braku wiary w programy "delikatne"

Nie sadze aby marka suszarki miala znaczenie. Kazda bardzo dobrze spelni
swoje zadanie i napewno wielokrotnie lepiej niz pralko - suszarka.

vpw

1. Data: 2002-11-13 16:54:49

Od: "Janusz" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie że bezkonkurencyjne cenowo są Gorenje cena około 1500 zł za
kondensacyjną.
Janusz
Użytkownik "grzes" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam krotkie pytanie do uzytkownikow suszarek. Z tego co sie zorientowalem

Płyty gazowe (szklane/ceramiczne) ??
Makijaż - wizażystka
Gdzie kupic?
"smierdzace meble"...