suszenie ręczników w łazience

11. Data: 2009-12-14 01:25:04

Temat: Re: suszenie ręczników w łazience
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
news:1ocon5wpvmy1a.1surg0vdyhzvm$.dlg@40tude.net...
> [...]
Zwłaszcza,

> To może mi powiesz, co się dzieje z wilgotnym powietrzem z tego pudła?
> --
>
> Ikselka.

Przeczytaj jeszcze raz. Zajrzyj do Allegro.

12. Data: 2009-12-14 01:39:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> suwakiem -

> podobnej
> Zwłaszcza,

> Przeczytaj jeszcze raz. Zajrzyj do Allegro.

http://www.allegro.pl/item852130847_super_suszarka_d
o_ubran_suszy_w_2h.html

Powietrze "idzie" na pomieszczenie, urządzenie jak widać nie jest
przywiązane, a jedynie podłączone kablem do sieci.

13. Data: 2009-12-14 01:54:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Dobra wentylacja.
> --
>
> Ikselka.

Zawsze możesz błyskawicznie skrócić czas suszenia. Wystarczy szmatę
zanurzyć w spirytusie, a następnie wywiesić po wykręceniu w przewiewnym
miejscu...
Tak jak to robi się z firankami stylonowymi po praniu - zanurza w
denaturacie, w którym zachodzi wybielanie chemiczne i optyczne, oraz
pobranie wody przez denaturat i rozwieszenie firan na miejscu przewiewnym,
gdzie po paru minutach (odparowanie spirytusu) są całkowicie suche (żeby
jeszcze nie te pirydyny)...

14. Data: 2009-12-14 09:38:17

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam normalny pomysł: grzejnik drabinkowy wpięty w co lub(i) z grzałką
elektr.
Pdr. M

15. Data: 2009-12-14 13:06:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 02:25:04 +0100, Prawusek napisał(a):

> Przeczytaj jeszcze raz. Zajrzyj do Allegro.

Nie musze - umiem zrozumiec za pierwszym razem, nawet zanim przeczytam
dokładnie, bo zwykle "skanuję" tekst.
I nie dlatego pytam, że nie rozumiem, lecz aby zwrócić na coś uwagę: wilgoć
nie jest usuwana z pomieszczenia, pomieszczenie się zawilgaca, wilgoć
wchodzi w ściany i przy niesprawnej (no tak, skoro normalnie ręczniki nie
schną) wentylacji mamy potem pogorszenie się warunków i piękny grzyb.
--

Ikselka.

16. Data: 2009-12-14 13:08:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 02:54:42 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
> Tak jak to robi się z firankami stylonowymi po praniu - zanurza w
> denaturacie, w którym zachodzi wybielanie chemiczne i optyczne, oraz

Na jakiej zasadzie??? Bardzo świetne ;-PPP

> i rozwieszenie firan na miejscu przewiewnym,
> gdzie po paru minutach (odparowanie spirytusu) są całkowicie suche (żeby
> jeszcze nie te pirydyny)...

Jasne, to może w Chanel nr 5 - będzie w dodatku jeszcze pachniało... :->
--

Ikselka.

17. Data: 2009-12-14 13:15:20

Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> Witam,
> ma ktoś może jakiś ciekawy pomysł na to poza oklepanymi drabinkami?
> Mam podłogówkę w łazience, ale jednak to nie wystarcza..

Oklepane drabinki grzeją łazienkę
i suszą ręczniki. Są dobre i praktyczne.
Ty masz ogrzewanie podłogowe, którym
możesz się pochwalić przed rodziną
nic im nie wspominając, że jest dużo
gorsze niż oklepane drabinki :P.

--
Yozwig

18. Data: 2009-12-14 13:17:19

Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Oklepane drabinki grzeją łazienkę
> i suszą ręczniki. Są dobre i praktyczne.
> [...]

Zapomniałem dodać, że warto by pompę
ciepła z odwiertami za 250 000 zł
jeszcze dokupić do tej podłoguffki,
byłoby bardziej new-trendy i nie oklepane :P
Bo Ty klasę masz, nie?

--
Yozwig

19. Data: 2009-12-14 13:51:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> wchodzi w ściany i przy niesprawnej (no tak, skoro normalnie ręczniki nie
> schną) wentylacji mamy potem pogorszenie się warunków i piękny grzyb.

Czyżby ten człowiek nie wiedział dlaczego?

20. Data: 2009-12-14 13:53:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Na jakiej zasadzie??? Bardzo świetne ;-PPP

> Jasne, to może w Chanel nr 5 - będzie w dodatku jeszcze pachniało... :->
> --
>
> Ikselka.

Proste, bezwodny (prawie) alkohol etylowy ciągnie wodę jak smok... :-)))

dylematy kuchenkowe...
Czy malować mieszkanie rzed cyklinowaniem?
lekki, poreczny - mozliwie najlepiej filtrujacy odkurzacz - prosze o porade
drewno i metal klejenie
jakie kafle nad kuchenką?