Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta,pl.rec.kuchnia,pl.sci.medycyna
Subject: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Date: Mon, 24 Jan 2011 20:48:41 +0100

> ^^^^^^^^^^^^^
>
> A w Twojej ortografii "by" pisze się rozdzielnie ?

Pisownia by byś byśmy....
to temat testowany pszeze mnie od kilku lat, i ....
nic konkretnego dotąd się nie wykluło.
Jest pewne, że obecne reguły są złe,
są zbyt trudne, zbyt niejednoznaczne, w istocie bez jednonelitej zasady.
Ale jak to zrobić, żeby było właściwie, jeszcze nie wiem,
na razie uparcie stosuję zapis rozłączny.

_____________

> 1. Przy okazji, powoływanie się na dzieci w dyskusjach na dowolny temat
> jest bardzo ogranym chwytem i nie świadczy najlepiej o dyskutancie.
W dyskuji dotyczącej istotnie dzieci,
stosujesz zasadę dzieci i ryby głosu nie mają,
a inaczej powiedziawszy: mordę w kubeł ,
stary pryku, powiem ponownie bo do ciebie nie dotarło.

Weź pod uwagę, że nawet jeśli się dzieci pytać nie będziesz,
co jest słuszne, bo następnym było by pytanie:
dzieci w jakim wieku będziemy pytać?
Dzieci starsze (koniec szkoły podstawowej, szkoła średnia)
były by pszeciw nowej ortografi ponieważ w tym wieku,
dzieci najłatwiej pszejmują światopogląd dziedziczony,
są już na tyle duże, że nie sprawdzają wszystkiego,
a zdobywanie wiedzy "pszez autorytet" oszczędza im czas,
wiedzą już, że wszystkiego nie da się sprawdzić.

Zdaniem więc ludzi dorosłyh jest stważanie, budowanie
świata wygodnego dla pszyszłego pokolenia.
Każdy inżynier, także inżynier języka powinien popatszeć do pszodu:
by nie wybudował zaciasnego powodującego korki tunelu,
by mieszkania budował dostosowane do wielokści rodziny,
by maszyny nie stwazały zagrożenia,
by jeśli człowiek nie hce - nie dało się popełnić błędu.

Błędy należy dawać do rozwiązania inżynierom właśnie,
a nie rozwiązywać pszez stwianie pał w dzienniku czy prawo karne.

Jak kiedyś napisałam umysł ścisły rozwiązuje problemy,
humanista nakazuje pogodzić sie z nimi.

_________

> 2. Nie bezprawnie tylko prawnie - nauczanie języka polskiego (w tym
> ortografii) jest uregulowane odpowiednimi przepisami.

Miałam na myśli etykę i moralność,
nie obowiązujące prawo, naruszające prawa człowieka.

--
reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy