Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

From: "JBP" <t...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta,pl.rec.kuchnia,pl.sci.medycyna
Subject: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Date: Mon, 24 Jan 2011 21:56:54 +0100

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ihkl2v$8s3$1@news.onet.pl...

> W dyskuji dotyczącej istotnie dzieci,
> stosujesz zasadę dzieci i ryby głosu nie mają,
> a inaczej powiedziawszy: mordę w kubeł ,
> stary pryku, powiem ponownie bo do ciebie nie dotarło.

Wszystkich po kolei zamierzasz obarczać epitetem "starty pryku" ? Przedtem
Marka, teraz mnie. O, ja mam dodatkowo "mordę w kubeł". (Pomijam, że z nikim
o dzieciach nie zdarzyło mi się w usenecie dyskutować więc Twoje odniesienie
jest wyssane z palca.)
Mam nadzieję, że Twoje wymysły nie są skutkiem kompleksów, ani traumy
spowodowanej przeżyciami osobistymi, a jedynie pomyleniem miejsca i czasu.

JBP