Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina

From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta,pl.rec.kuchnia,pl.sci.medycyna
Subject: Re: swędzenie miejsc intymnyh a zielnina
Date: Tue, 25 Jan 2011 08:17:47 +0100

> Przeczytaj PIERWSZE zdanie z w/w cytatów. Gdzie tam masz stwierdzenie, by
> dzieci nie pytać ???
> Piszę wyraźnie "powoływanie się na dzieci w dyskusjach....". Kto Ci
> zabrania dbać o dobro dziecka ? Ale co innego dbać, a co innego używać
> słowa "dzieci" jako ARGUMENTU, ......
I tu nie masz racji. Dzieci są argumentem i mogą być i jest to etyczne.
Jedziesz na wakacje , ciebie ciąnie do ciepłego kraju, żona zżędzi:
ale dzieci jeszcze małe, dla dzieci lepszy byłby wypoczynek w Muszynie.

__________

>... powszechnie wiadomo, że "dzieci", "dobro dziecka" są wartościami
>niepodważalnymi i te słowa praktycznie zamykają usta wszystkim.
Nie mam takiego podejścia do dzieci, nie pszemyślałam tego zdania,
może odpowiem za tydzień.
_____________

> W odniesieniu do Twojej ortografii - jeśli będzie dobra, to będzie dobra i
> dla dzieci i dla dorosłych.
Prawie prawda.

> Wznieś się więc ponad epitety, przysłowia, oklepane argumenty i staraj się
> przekonywać spokojnie i racjonalnie. Może Ci się kiedyś powiedzie ?
Część społeczeństwa - tak, da się pszekonać,
druga część z oślim uporem powie: "po moim trupie".

--
reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy